het lastige begin

• GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Hoi allemaal, ik ben arjan 29 jaar oud. En speel sinds een jaartje poker.
      Ik speel nu sinds een klein weekje op de sss van de strategie uitleg en ik moet zeggen dat ik de eerste paar dagen behoorlijk naar beneden ben gegaan.

Ik snapte niet helemaal hoe dat kwam, volgens mij hield ik me toch wel behoorlijk aan de sss. Maar nadat ik me toch maar ff heb verdiept in poker tracker, ben ik er achter gekomen dat dat nog wel behoorlijk anders was.
      Ik moet zeggen een heel handig iets om je handen terug te kijken. Nou moet ik wel zeggen dat van de voor mij "grotere" potten toch wel geregeld een badluck is. Wel aan de sss gehouden, maar net een full house hoger of een three of a kind hoger. Daar is natuurlijk niets aan te doen.

Sinds het laatste uurtje ga ik eindelijk wat beter. Gelukkig zit er eindelijk een wat stijgende lijn in. Laten we hopen dat ik dat een beetje kan volhouden en weer wat van mijn stack kan opbouwen.

Ik zal jullie op de hoogte houden, en natuurlijk zelf veel rondneuzen op het forum en in de strategie gidsen.

Tot de volgende keer,

Groeten,

arjan
  • 6 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Arjan,

Jammer dat je in het begin wat naar beneden gaat. Volkomen normaal overigens, maar in het begin naar boven gaan is natuurlijk altijd leuker.

Goed dat je direct op zoek gaat naar leaks in je spel. Dit is idd erg belangrijk om verder te komen. Post ook je handen in het forum, zodat Sreteb en de andere leden je hier ook tips en adviezen kunnen geven. Ook zal snel de contentweek starten waarin Sreteb uitvoerig op de SSS zal ingaan.

Veel succes en hou ons op de hoogte!
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Hoi Sharp,

Dat is misschien wel een goede tip ja. Om wat handen te gaan posten. Eens kijken wat ik bij sommige gevallen toch anders kan doen.

Thx voor deze tip.
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Eindelijk zit er een stijgende lijn in. Ik had nog een beetje geld bij pacific poker dat had ik er bijna geheel doorheen gejaagd. Het ging echt niet lekker. Maar nu sinds zojuist heb ik het verdubbeld. Niet dat dat nou zo'n spectaculair bedrag is. Het is nu van 6 dollar en een beetje naar 14 dollar gegaan. JAJA.

Het lijkt erop dat het nu begint te werken.

En nu volhouden en verder opbouwen.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Gr.

Arjan
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      En de laatste update tot nu toe. Ik zit nu weer op 19,86 dollar. Is voor de meeste natuurlijk niet zoveel. Maar ik ben er al weer heel blij mee. Het begin is er. En het lijkt erop dat de sss begint te werken.

THX.

gr.

arjan
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Dat doe je goed. Veel succes nog ermee
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi arjan,

Hele mooie stijgende lijn. Van $6 naar $19 is niet niks! Dit bereikt door puur SSS te spelen?