nederlands? leuk , maar waar is het engelse/internationale gedeelte gebleven?

• giordin0
      giordin0
      Bronze
      Heren (en evt. enkele dames?).

Ik ben net nieuw en vind het wel leuk om in dit nederlandse gedeelte van PS ingedeeld te worden, maar toch mis ik het engelse of mischien internationale gedeelte van het forum, maar ook de taal waarin deze site weergegeven word.

Hoewel ik een geboren nederlander in hart en nieren ben voel ik me toch meer wereldburger dan nederlander. Derhalve kies ik in taalkeuze's, bij software maar ook bij sites, altijd voor engels. Als ik een keuze zou _MOETEN_ maken tussen engels/internationaal of nederlands/nationaal zou ik dus voor engels kiezen, en daarom voel ik me nu beperkt in mogelijkheden, daar (sinds gisteren) er blijkbaar VOOR ME (ipv dat ik zelf keuze maak) een keuze gemaakt word.

Mischien heb ik niet genoeg faq's oid doorgelezen(in dat geval vast mijn excuses), maartoch de vraag: is het mogelijk om van beide (dus engels+nederlands) gedeelte's gebruik te maken, of als de combinatie niet mogelijk is, dan iig zelf te kunnen kiezen?

grtz out,

gio.
  • 3 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Je kunt ook gewoon naar het engelse forum,
      Druk op english rechtsboven in je scherm :D
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Gio,

Zie rechtsboven het dropdown menu. Je kan alle talen zien die je wilt, ook Magyar als je daar interesse in hebt. Wie weet pik je nog wat op :) .

Je kan de taal ook nog veranderen in je profile (home --> mijn profiel) of natuurlijk gewoon bookmarken op de taal die je wilt. Wanneer je taal op Engels zet, word je wel meegenomen met het Engelse forum. Er zijn soms promoties per land en aangezien het Engelse gedeelte veel groter is, heb je daar minder kans. Maar dat is up to you.

Wat dat betreft worden er hier geen dingen aan je opgedrongen...

edit: sharkking was sneller :evil:
    • giordin0
      giordin0
      Bronze
      hihi, TE uitgebreide post, uiteindelijk simpele vraag, met een nog simpeler antwoord wat ik zelf had kunnen ontdekken. Sorry dat ik te lazy was of niet zelf ontdekt heb, bedankt voor het antwoord..

Slotje!

grtz gio

(overigens, dankje sreteb voor een iets uigebreidere reply dan van sharkking, je geeft een supergoed antwoord op mijn uitgebreide post en daarom dus thx!)