Stel jezelf voor

• McGeld
      McGeld
      Bronze
      Hallo allemaal,

Mijn naam is Melvin, ben 20 jaar en woon in Arnhem.
      Ik poker nu ongeveer zo'n 3 jaar. Live toernooien met vrienden en kennisen gaan me redelijk goed af, ookal heb ik de laatste tijd redelijk veel pech met de kaarten.
      Op internet ben ik ook al enige tijd actief. Hier gaat het nog niet echt zo als ik zou willen. Heb al een aantal keer 20€ gestort, maar weet er telkens niet meer dan ongeveer 80$ van te maken.
      Ik ga het nu volgens de strategie op deze site proberen om mijn bankrol gezond te maken en kijken hoe ver ik het kan schoppen met poker op internet.
      Nu alleen nog even wachten op de bonus van 50$ :D

Groetjes,

Melvin
  • 6 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Allemaal welkom bij PokerStrategy! Echt leuk dat jullie de moeite nemen om even een introductie te schrijven.

Ook is het erg leuk om te zien hoeveel verschillende personen serieus bezig zijn met dezelfde hobby!

Ik wens iedereen hier veel succes en ik hoop dat we met z'n allen een mooie pokercarrier/hobby in het vooruitzicht hebben! Aan de middelen die PokerStrategy biedt zal het niet liggen. ;)

Lees hierover meer in Artikel 1 en Artikel 2.

Nogmaals veel succes en laat je eens horen hier op het forum!
    • minddestructor
      minddestructor
      Totaal
      Hallo allemaal

ik ben marco en speel nu een jaartje poker.... Hoop dat ik dankzij PS nog wel wat BR kan opbouwen en wie weet wel een mooi ticket winnen :D Maar dat zien we nog wel...
    • edition001
      edition001
      Bronze
      hallo allemaal .. ik ben john 40 jaar en sinds een jaartje bezig met poker

soms gaat het goed en soms slecht .. kijke of we hier wat skills kunnen ophalen .. :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Beide welkom bij PokerStrategy!

kijke of we hier wat skills kunnen ophalen

Moet geen probleem zijn, kijk maar eens HIER. ;)

Veel succes aan de tafels!
    • nentman
      nentman
      Bronze
      Mijn naam is Jan Kees en ik poker al een tijdje maar blijf een beetje hangen qua bankroll. Ben benieuwd of ik hier m´n strategie wat kan verbeteren. :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Jan Kees,

Welkom bij PokerStrategy!

Ben benieuwd of ik hier m´n strategie wat kan verbeteren.

Geen probleem. Lees DEZE pagina maar eens door! ;)

Veel succes alvast!