Short Stack Strategie samengevat

• seppevs
      seppevs
      Bronze
      Hey,

Ik ben nieuw op PokerStrategy.com, en ook de SSS is nieuw voor mij.
      Om het mezelf makkelijker te maken heb ik de SSS samengevat op 2 pagina's die ik makkelijk kan gebruiken tijdens het pokeren.

Omdat ik het nu toch al heb samengevat kan ik het ineens delen met jullie. Je kan mijn samenvatting op de volgende URL downloaden:

http://vansande.org/files/Short%20Stack%20Strategie.doc

Als er fouten instaan hoor ik het graag en pas ik het aan. Ik ben in ieder geval heel benieuwd ofdat de SSS echt werkt. :)

Ik zag ook juist dat Zeezout een prog heeft gemaakt dat SSS advies geeft tijdens het spelen. Werkt dit automatisch met bv PartyPoker, of moet je zelf de situatie steeds invullen / aanclicken in zijn prog?

Groeten en veel plezier!
  • 4 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zou hem zeker even downloaden. Het scheelt weer papier naast je computer :D

Je kunt namelijk met 1 klik zien wat je moet doen...
      Het is een zelfstandig draaiende tool die heel snel is en makkelijk draait.

Succes!

Zeezout
    • seppevs
      seppevs
      Bronze
      Hey Zeezout!

Bedankt voor de snelle reactie. Ik kan momenteel je tool niet downloaden (ik zit op het werk). Bovendien doet Rapidshare lastig (staat het nog ergens anders gehosted?).

Kan je anders wat screenshots posten? Want ik ben wel benieuwd :)

Bedankt! :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Heb het nu ff druk, maar hij lijkt wel wat op die SNG tool, alleen veel eenvoudiger.

Je hebt gewoon een knop voor elke situatie.

Laat even weten of het je alsnog is gelukt vanavond

Z.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Op het eerste gezicht zie ik geen fouten staan maar ik zou gewoon de tabellen van de site kopieren en gebruiken, die vind ik iets overzichtiger!

groeten