Verkeerde PokerStrategy code in mansion poker

• buffalo101
      buffalo101
      Totaal
      In een ander topic meldde ik reeds dat de non deposit bonus op mansion poker er nog niet was. Ik kreeg er de raad contact op te nemen met hun "Help":

MANSION Louise
      Your Mansion account does not have the correct PokerStrategy code so you won't get the bonus on this account. In order to qualify, you need to follow the PokerStrategy directions exactly, or it won't work. I would advise you register a new Mansion account, ensuring you follow the exact steps that PS advise you to do.

:stupid_me:

Een nieuw mansion account aanmaken is geen probleem. Maar hoe kan ik dat nieuw account dan koppelen aan mijn pokerstrategy account? (De invoerbalk is immers verdwenen :) ) Of moet ik hier ook opnieuw registreren-quiz afleggen?

Sorry for the troubles...
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi buffalo101,

Hiervoor kun je het beste even een ticket aanmaken. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan op "new ticket".

Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion. Voeg tevens het gesprek toe van de live chat van Mansion! Normaal gesproken mag je namelijk geen nieuw account aanmaken, dus dat Mansion dit zelf aangeeft kan een voordeel zijn.

Afdeling support kan je dan verdere instructies geven.