4 40 sng 180 pstars

• mindfok
      mindfok
      Bronze
      de laatste tijd speel ik vaak deze sng
      alleen weet ik niet meer hoe ik hier moet spelen aangezien
      de meeste spelers zo slecht zijn dat de normale strategie niet meer werkt

je fold te vaak tegen lagere handen die bizare moves maken
      en je verliest vaak met monsters tegen bv q8 off

ik weet niet meer hoe ik hiermee om moet gaan moet ik ook slecht gaan spelen om te kunnen winnen?

iemand hier een mening over?
  • 4 antwoorden
    • titi87
      titi87
      Bronze
      heb deze sng 1x gewonnen, tis inderdaad een crapshoot. beste is gewoon normale sng strategie aan te houden. In begin fase ultra tight aangezien dr echt met chips gesmeten wordt. gewoon je kans afwachten, valt ie een keer verkeerd jammer dan.. dat hoort er ook een beetje bij
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Hier staat een hoop nuttige info: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=282
      Het gekkenhuis aan het begin van deze toernooitjes vind ik overigens geen probleem. Speel je tophanden hard. Je krijgt altijd wel iemand mee. En verder speel ik sc's en paartjes in positie als ik er relatief goedkoop mee naar de flop kan. Hit je een keer dan wordt je 9 van de 10 keer uitstekend afbetaald.
      Ultratight in het begin vind ik zelf niet de beste strategie omdat er gewoonweg teveel te halen valt bij de donks. En die chips heb je later hard nodig, want er doen behalve heel veel fish ook behoorlijk wat regulars mee die je het in de latere fases erg moeilijk kunnen maken als je maar met een bescheiden stack zit.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      een goede strategie voor een toernooi waarin in het begin het een crapshoot is, is zelf juist meedoen. Probeer natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk de flops te zien, ga niet met Q8s een flop voor 100 kijken.

Drukke tafel is zelf druk zijn, flopjes kijken. Rustige tafel is in positie aggresief spelen.
    • DonFooi
      DonFooi
      Bronze
      Hmmm ik herken het probleem, het is vaak meer lotto dan poker...

Ik probeer in het begin zo tight als kan te spelen en dat krijgt me meestal wel ITM, maar loop er dan tegenaan dat je in de latere fases geen kant meer op kan en vaak als 3e eindigt, dus iets losser spelen is waarschijnlijk het proberen waard.