JJ allin preflop na raise

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Titan Poker Anna Lucia 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button DavidDutch ($2.14)
      SB nirvananight ($1.75)
      BB N17JF ($24.25)
      UTG hop77 ($2.50)
      UTG+1 7758520 ($1.24)
      CO-1 MissKoda ($10.02)
      CO MaximusRachus ($4.36)

Preflop: DavidDutch is on the Button with J:heart: J:diamond:
      1 fold, 7758520 moves all-in for 1.24, 2 folds, DavidDutch moves all-in for 2.14, 2 folds.

Flop (3.53) 8:club: K:diamond: Q:spade:

Turn (3.53) 4:spade:

River (3.53) 6:club:

DavidDutch shows J:heart: J:diamond:
      7758520 shows A:diamond: Q:diamond:

7758520 wins 3.53 with One pair, Queen

Is JJ sterk genoeg om hier te spelen? ik raise omdat ik tegen hem alleen wil komen te zitten. Ik heb geen echte reads op hem, omdat hij pas aan tafel zat, en net een hand verloor, dus geef ik hem een wijde range.
  • 13 antwoorden
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Hetzelfde verhaal

Titan Poker Bismarck 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Kipa1979 ($5.85)
      SB seba783 ($1.99)
      BB DavidDutch ($2.55)
      UTG Hannen82 ($16.10)
      UTG+1 Lozi1975 ($1.65)
      MP Helbee86 ($2.03)
      MP Jekshmek ($3.31)
      CO-1 runner12 ($2.84)
      CO Toimih3nkilo ($11.36)

Preflop: DavidDutch is in the BB with J:club: J:diamond:
      1 fold, Lozi1975 calls 0.10, 3 folds, Toimih3nkilo calls 0.10, Kipa1979 calls 0.10, 1 fold, DavidDutch raises to 0.80, 1 fold, Toimih3nkilo raises to 11.26, 1 fold, DavidDutch moves all-in for 1.75.

Flop (14.16) 7:diamond: K:club: 9:diamond:

Turn (14.16) A:spade:

River (14.16) Q:spade:

Toimih3nkilo shows 2:spade: K:spade:
      DavidDutch shows J:club: J:diamond:

Toimih3nkilo wins 14.16 with One pair, King
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      En nog een keer....

Titan Poker Cannelton 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button DavidDutch ($1.80)
      SB localzero ($9.90)
      BB Jucky77 ($4.84)
      UTG yrch ($1.85)
      UTG+1 greatnorth ($6.56)
      MP pokerpassion9 ($7.03)
      MP jarota ($13.37)
      MP sunseeker333 ($9.08)
      CO-1 artyrus ($2.10)
      CO Tbbi ($2.30)

Preflop: DavidDutch is on the Button with J:spade: J:club:
      2 folds, pokerpassion9 raises to 0.40, 4 folds, DavidDutch raises to 1.20, 1 fold, Jucky77 calls 1.10, pokerpassion9 raises to 3.60, DavidDutch moves all-in for 0.60, Jucky77 moves all-in for 3.64, pokerpassion9 calls 0.84.

Flop (11.53) 4:club: 5:diamond: A:heart:

Turn (11.53) K:club:

River (11.53) 5:spade:

pokerpassion9 shows Q:heart: Q:club:
      DavidDutch shows J:spade: J:club:
      Jucky77 shows A:diamond: T:heart:

Jucky77 wins 11.53 with Two pair, Ace's and Five's with a King for a kicker

Alle drie verloren, dus dit speel ik verkeerd?
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Hahaha, nog eentje

Titan Poker Cannelton 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button DontRaiseAny2 ($9.80)
      SB ManFromAlabama ($1.90)
      BB pokerpassion9 ($2.04)
      UTG jarota ($13.22)
      UTG+1 sunseeker333 ($9.23)
      MP artyrus ($2.19)
      MP Tbbi ($2.15)
      MP DavidDutch ($1.85)
      CO-1 localzero ($10.54)
      CO Jucky77 ($10.95)

Preflop: DavidDutch is in MP with J:club: J:spade:
      jarota raises to 0.40, 3 folds, DavidDutch raises to 1.20, 5 folds, jarota calls 0.80.

Flop (2.55) 4:heart: 8:heart: Q:diamond:
      jarota checks, DavidDutch moves all-in for 0.65, jarota calls 0.65.

Turn (3.85) J:heart:

River (3.85) 4:spade:

jarota shows A:spade: K:club:
      DavidDutch shows J:club: J:spade:

DavidDutch wins 3.85 with A fullhouse, Jack's and Four's

Eindelijk :P maar serieus, moet ik hier anders mee omgaan? JJ is zon net wel net niet hand vind ik.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi,

een beetje lastig replyen met al die handen. Zelf ben ik niet zo'n fan van boertjes omdat je vaak tegen coinflips aanloopt.
      Hand 1 had ik gefold; een bet van 12bb's is toch vrij fors. Met JJ wil je wat mij betreft als eerste in de pot zitten.
      Hand 2 had ik ook gefold. Je zal zeer tight spelen met SSS en ondanks dat mensen dit misschien op lage limiten niet snel doorhebben, is een reraise toch erg sterk.
      Hand 3 had ik ook gefold. Na je reraise wordt je weer gereraised. Je zal dus zeer waarschijnlijk achterliggen.
      Hand 4 was ik preflop allin gegaan. Je bent sowieso al commited. Zoals je m speelt was ik ondanks de Q (en helemaal met een check naar je toe) ook allin gegaan.

Zoals je zegt, JJ is een hand, net wel/net niet. Zo moet je 'm denk ik dus ook behandelen. Bij een tegenstander die veel weerstand laat zien is het echt niet erg om zulke handen te folden.

Lees dit eens (hoop dat het de goede link is, not sure want PS is down)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Lurker,

Goed dat je weer handen post!

1) kan je All-in gaan. Was 't een crippled BS of een shorty? Beetje vreemde shove van die gast, maar zal wel half tilt geweest zijn.

2) Toevoegen aan je buddylist. Ook vreemde shove met K2s. Zou zelf geneigd zijn om met een full stack te rebuyen om tegen 'm te spelen.

3) Pot is te groot om weg te leggen. Zou er wel vanuit gaan dat je achterstaat hier. Maar ook met je stack:raise ratio moet je hier All-in.

4) Zou die PF al pushen omdat je 2/3 van je stack inzet en je All-in bent op elke flop.

Je had bij alle 4 meer dan 50% equity, dus goed gespeelt. Of je ze wint of verliest maakt dan niet uit. Je duwt je geld erin wanneer je voorstaat, meer kan je niet doen.

Laat svp volgende keer wel het resultaat weg.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      ja sorry, beetje veel handen, ze kwamen achter elkaar. Maar ik speel ze allemaal op dezelfde manier. Ik zal je advies in acht nemen en deze hand wat tighter gaan spelen tegen reraises, maar preflop vind ik dit toch wel een hand om te spelen.

Ik had geen echte reads op de spelers, want ik zat nog niet zolang aan de tafels. Inderdaad de laatste hand had ik meteen all in moeten gaan :)

bedankt voor reacties :)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Jep zeker een hand om preflop mee te spelen. Just be careful ;)

Overigens had ik niet gezien dat je zo weinig overhad in hand 3. Deze had ik idd gepusht in dat geval
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Leo bedoelde dit artikel denk ik.

Ben het niet helemaal met Leo eens, maar da's niet erg ;) .
      1) Een shove van UTG zie ik niet als kracht. Verwacht hier eerder een low PP dan een monster. Je kan folden, maar tegen een unknown die mss op tilt is, laat je imo geld liggen.

2) Je stack:raise is ~2,1:1 dus zelfs met 77 moet je hier pushen.
      Zie nu overigens wel dat je BB niet had moeten posten omdat je meer dan 25bb had.

Voor de andere zie m'n eerdere post.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Misschien heb je wel gelijk met hand 1. Dunno. Ik ben gewoon vrij voorzichtig geworden met JJ.

Hand 2 zou qua odds misschien kloppen. Alleen villain gaat met nog 2 man na hem allin nadat er veel kracht getoond is. Voor mij iig hetzelfde verhaal als hand 1.

Ook ik zou volle rebuy doen en die gast leegspelen ;)

Overigens bedoelde ik dat artikel idd.

Groeten,
      Leo
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Hand 1 is voor mij ook een push, zie geen reden om aan te nemen dat je hier tegen QQ+ zit, want dan je toch zoveel mogelijk geld in de pot krijgen en niet iedereen wegjagen, als je vanaf ep raised.

Hand 2 is een push vanwege de odds

Hand 3 is een directe push, geen raise(je houdt geen stack over je bent zowiezo commited)

Hand 4 zie hand 3
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Hand 1 is voor mij ook een push, zie geen reden om aan te nemen dat je hier tegen QQ+ zit, want dan je toch zoveel mogelijk geld in de pot krijgen en niet iedereen wegjagen, als je vanaf ep raised.

Hand 2 is een push vanwege de odds

Hand 3 is een directe push, geen raise(je houdt geen stack over je bent zowiezo commited)

Hand 4 zie hand 3
      Alle 4 push en nh

groeten
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Bedankt :)

Ik wist niet zeker of het wel verstandig was JJ zo agressief te spelen, maar jullie hebben me overtuigd, het is het risico wel waard. Nu maar hopen dat ze iets vaker winnen :P
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Tsja, dat kan wel gezegd worden, maar ik ben het daar zeker niet mee eens. Hopen dat je iets vaker kan winnen is iets waar ik niet in geloof. Je moet ook in SSS gewoon de situaties opzoeken die het meest winstgevend zijn en daar maximaal gebruik van maken. Daarnaast moet je situaties waar je minder dan 50% kans hebt te winnen vermijden, ondanks evt. odds e.d.. Je hebt nou eenmaal een beperkte buyin.

Mijn eigen stats op PT met 20k SSS handen wijzen dit uit op deze limieten. Volgens mij maak je zelf nog geen gebruik van PT, maar mij heeft het enorm geholpen om gewoon te kijken wat mij het meeste verlies gaf. JJ was hier een van.

Je moet denk ik gewoon je eigen weg zoeken met een gegeven strategie en zelf hier je invulling aan geven. Simpel overnemen van iets wat niet eigen is werkt nooit.

Groeten,
      Leo