Goedendag

• Snome
      Snome
      Bronze
      Ach, ik ga maar eens kijken o f ik ook kan pokeren, voor vragen,v raag maar als hieronder nog eits staat waarvan jullie denken ey dat wil ik weten

Ik ben Paul/Snome, 20 jaar en al een jaar of 6 geinteresseert in poker, veel playmoney gespeeld en sinds een half jaar op partypoker een account met wat dollars, waarbij ik het redelijk doe, (al gauw 3 dollar winst nu)

Ik voetbal, doe ene poging tot rap en studeer, verder, vraag maar raak
  • 8 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Joo...

Succes zou ik zeggen. Als je serieus van plan bent om een betere speler te worden ben je hier aan het goede adres. Gebruik alle mogelijkheden die pokerstrategy biedt en je kan snel beter worden.

Wat doe je precies met rap? Spit je zelf of maak je beats?
      Ik ben zelf namelijk ook altijd met hiphop bezig geweest, rapte eerst wel eens wat en ben later vrij serieus met het maken van beats bezig geweest. Ik ben nu eigenlijk teveel met poker bezig maar ik ben zeker van plan om in de toekomst deze hobby weer op te pakken. Ik heb alle apparatuur nog klaar staan. Ik gebruikte een drumcomputer en een midi keyboard en dit hing allemaal aan mijn pc in combinatie met reason.

In elk geval, succes en als je wat leuks hebt om te laten horen dan moet je maar eens even een link droppen :D

Edit: ik zag pas net de link in je signature staan. Ik ben al even wat aan het downloaden van die site. Zal zo's s even luisteren.
    • Snome
      Snome
      Bronze
      Ja ik doe een poging tot spitten, het loopt steeds beter, al staat op de site niet echt iets waarvan ik echt zeg ja, klinkt kneiterdope ofzo, maar laat maar es wat beats horen man ;)
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      Paultje!

Welkom ouwe! have fun en succes hehe...

Peace
    • Snome
      Snome
      Bronze
      Thnx ouwe, heb nu het volgende gespeeld

3sng, 1x 1e, 2z 3e, dus dat is wel humor
    • Number3
      Number3
      Bronze
      Netjes, en krijgt bij die SNG, de nummer 3 ook of niet?
      En welke buy in?
    • Snome
      Snome
      Bronze
      ehm, 20 cent, 60 cent en nog een van 10 dacht ik, 1e bij die van 60, en ja nr 3 krijgt ook prijs

nieuwe dag nieuwe kansne, 1e sng 24 cnt inleg, 2e plek, 60 cent winst
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Snome,

Welkom bij PokerStrategy!

Ik zie dat je SnG's aan het spelen bent en tot nu toe ook ITM bent gekomen. Netjes!

Lees ook eens mijn SNG thread door, die je HIER kunt vinden. In verschillende posts heb ik handige tools aangegeven die je kunt gebruiken om je SNG vaardigheden te verbeteren.

Heel veel succes en hou ons op de hoogte!
    • Snome
      Snome
      Bronze
      ja, 5 van de 7 SNG ITM, dus ben op zich ebst tevreden voroalsnog, dank u, ik zal het ff doornemen