geld overzetten van de ene naar de andere pokerroom

• stevenm1988
      stevenm1988
      Bronze
      hey,
      Ik heb nu eindelijk de bonus vrijgespeeld en ik heb nu een mooie bankroll. maar ik speel dus liever sit&go's en tornooien dan cashgames en daarom wouw ik overschakelen van partypoker naar pokerstars. De rake bij partypoker vind ik belachelijk hoog, daar is het bijna onmogelijk om winst te maken op de lage limieten.
      Ik heb al een account bij pokerstars maar dit is niet gekoppeld aan pokerstrategy. Met dit account heb ik een beetje geld gewonnen met freerolls, noemen ze dit dan nog een play money account? Kan ik gewoon een nieuw account aanmaken?
      En hoe krijg ik het geld van de ene naar de andere pokerroom? Als ik neteller wil gebruiken moet ik eerst nog een deposit maken en daarna kan ik pas uitcashen.

Steven
  • 3 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik heb al een account bij pokerstars maar dit is niet gekoppeld aan pokerstrategy. Met dit account heb ik een beetje geld gewonnen met freerolls, noemen ze dit dan nog een play money account? Kan ik gewoon een nieuw account aanmaken?

Wanneer je al wat geld hebt gewonnen met freerolls, zul je zeer waarschijnlijk al een real money account hebben. Ze zijn nog in onderhandeling over de bestaande accounts, of deze gekoppeld kunnen worden of niet. Als je dit wilt proberen raad ik je aan om niet aan de cashtafels te gaan spelen met real money. Of heb je dit al gedaan?

Met betrekking tot uitcashen zul je inderdaad eerst een storting moeten doen met Neteller.
    • stevenm1988
      stevenm1988
      Bronze
      Ik heb al op de real money tafels gespeeld. Maar dan kan ik nog altijd een firstdeposit bonus gebruiken. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Het is alleen zo dat jullie geen geld krijgen van mijn rake en ik krijg geen strategy points.

Steven
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik vroeg me af of je ook al een account hebt op Titan Poker. Zij hebben namelijk ook een uitgebreid aanbod aan SnG's en goede toernooien. Daarbij zijn er veel voordelen wanneer je op Titan speelt. Onder andere de $20.000 aan freerolls die PokerStrategy daar organiseert. Tevens verdien je daar ook StrategyPoints.

Meer informatie over Titan Poker kun je HIER vinden.