Frustratie Topic

• Number3
      Number3
      Bronze
      Hallo,

Ik heb hem nog nergens kunnen vinden, een topic waar je heerlijk kan zeiken over hoe je die hand hebt kunnen verliezen, of over welke dwaas er nou met zo'n hand speelt.

Dus mensen alle Frustraties kan je hier uiten.
  • 9 antwoorden
    • Number3
      Number3
      Bronze
      En dan begin ik zelf gelijk maar.

Ik heb dinsdag middag de $50 ontvangen, na een heerlijke eerste dag, sloot ik de dag af op $70.

Maar toen ik dacht woensdagavond die draad weer op te pakken, ging het mis, ik kreeg de ene smerige beat na de andere om de oren. Zo erg dat ik printscreens ben gaan maken, en ondertussen al een hele collage heb.
      Uiteindelijk wist ik de schade nog redelijk te beperken en sloot ik af op $62.75

Vandaag begon ik weer vol goede moed, maar dat hielp me ook niet.
      Na er 4 keer op rij als 3e uit te gaan bij een SNG(alleen 1 en 2 prijs) dacht ik dat het eindelijk goed ging. Ik was nog in 2 turbo SNG's bezig, bij eentje stond ik op dat moment 2 van de nog over gebleven 4, en bij de ander 3 van 3. Denk je net het tij te kunnen keren, VALT DE VERBINDING MET MANSION eraf.

Ok nu maar even stoppen met poker, en later op de avond weer even oppakken. ben ondertussen weer terug na de $50....
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Hey klote is dat man, als in zo'n fase van een SNG de verbinding weg valt. daar kun je serieus van gaan flippen. Een troost: ups en downs horen er nu eenmaal bij. Ik zou er maar aan wennen als ik jou was.

Er is trouwens wel een gedeelte in het forum waar je dit soort frustraties kunt uiten: in het gedeelte it happens...
    • Number3
      Number3
      Bronze
      OkOk, dus beetje overbodig topic...

I know dat het erbij hoort, het is niet de eerste keer dat ik online poker;)
      er was eerst zo'n 50 dollar actie op PartyPoker, die 50 had ik toen uitgebreid tot 130... Mja daarna ging het toen ook verkeerd, was al redelijk snel blut daarna.

Iemand tips, hoe ik dat kan voorkomen deze keer?
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Lees de artikels, speel zeker volgens het bankrollmanagement en naar wat ik hoor van Mansion blijf je daar beter weg :p.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ja... hanteer een conservatief BRM. Dat wil zeggen dat je niet te hoog gaat spelen en voor jezelf bepaalt wanneer je je confortabel voelt. In de strategieartikelen wordt bijvoorbeeld geadviseerd om in cash games een BRM aan te houden van minimaal 20 buy-ins. Bijvoorbeeld: Bankroll van $200, dus zou je NL10 BSS kunnen spelen.(20 x $10=200)
      Zo zijn er ook 'voorschriften' bij SNG's en toernooien. Ik heb wel eens gehoord dat sommige spelers een 100 buy-in BRM hanteren bij SNG's. Dit wil dus zeggen dat ze met een bankroll van $500 alleen $5 SNG's spelen en met $1000 alleen $10 SNG's.

BRM is volgens mij zeer persoonsgebonden. Ikzelf voel me nog vrij comfortabel in de 15 tot 20 buy-in zone(cashgame hebben we het dan over) maar als iemand anders zich pas lekker voelt wanneer hij 25 buy-ins achter de hand heeft is dat natuurlijk prima.

Lees de artikelen maar eens door, daar staat genoeg in over adequaat BRM. Ik hoop je zo eerst een beetje duidelijkheid te hebben verschaft.
    • titi87
      titi87
      Bronze
      zou ook geen turbo sng's spelen, dan komt het meer aan op geluk en dat wil je juist niet...
    • Number3
      Number3
      Bronze
      OkOk bedankt voor de tips, ik neem de artikelen nog eens (goed) door, en dan begin ik weer voor een "sessie".

Wish me luck, en jullie zelf ook allemaal;)
    • Number3
      Number3
      Bronze
      Uit me eerste 2 sng geknikkerd, 2 keer vies.

FLOP [board cards: 4D,QC,TS ]

Hier gingen we ALL in

TURN [board cards: 4D,QC,TS,KH ]

RIVER [board cards: 4D,QC,TS,KH,3S ]

SHOWDOWN
      Freedoz shows [ AH,JH ]
      Jochem3 shows [ TC,QD ]
      Freedoz wins $4,150.

En een andere, ik had QQ

Flop: 2QJ

Ik raise, hij re raisd, ik call (ik all in dus)

zijn kaarten gaan open: AK

Turn: T

River: 8

En Number3 uit de sng X(
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Number3,

Helaas hoort dit er allemaal bij, zeker als je er meerdere SnG's speelt dan vliegen ze af en toe heel vaak om je oren. :(

Het goede nieuws is dat je zelf ook regelmatig suck-outs zult uitdelen. :D Daarbij, wanneer je een goed bankrollmanagement aanhoudt zul je door die bad beats niet snel broke gaan.

Succes!