Titan Tafel Selectie

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Niet normaal, ik wil nu op Titan gaan spelen NL10, en alle tafels hebben een wachtrij van +2. Ze zijn op het moment 3e grootste pokerroom en er is zo weinig keus in tafels.
      De meeste tafels hebben een P/F van lager dan 20% en alle tafels die een PF hoger dan 20% hebben, zitten 5-10 mensen in de wachtrij.
      Als je eindelijk aan een tafel zit, kun je ervan uit gaan dat minstens 40% SSS speelt.

Dit maakt het moeilijk om goed SSS te kunnen spelen, omdat in mijn ervaring er veel gefold word tegen raises. En als je gecalled word, dan is het meestal een coinflip. (Tenzij er een fish called, maar die worden beschermd op Titan, en winnen)

Welke Pokerroom is het beste geschikt voor goede tafel selectie? Veel keuze, veel fish, en heel belangrijk, een gezond aantal bad beats ipv bang zijn iedere keer als je AA hebt, en die keer op keer word genaaid door een TA, met een 789JQ board...

Ik ben bijna klaar met het sparen voor PT, en wil dan ook serieus zo snel mogelijk weg bij Titan, maar ik vraag me af waarheen.

Mijn voorkeur gaat nu naar PokerStars, of FTP
  • 5 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Niet naar mansion gaan, ook weinig tafels, je kunt er maar 12 openen en voor te sss is het zeker niet optimaal aangezien het een uur duurt voor je kan rejoinen met minder

Ik zou ook FTP of pokerstars pakken

groeten
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      oh ik zie nu dat ik nog $7 op FT heb staan :D proberen meer van de maken.
      En ik heb 20 euro gestort op Stars om daar eens te proberen.
    • titi87
      titi87
      Bronze
      ft is top veel vis
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Heya!

Dit is voor mij de reden geweest om weg te gaan bij Titan. FTP weet ik niks van, maar heb alles gestort bij PS. Het was alsof ik in de hemel belandde :p
      Enige probleem daarbij vind ik dat de limieten niet allemaal gescheiden zijn (alleen op basis van micro/low/med/high)

Ben erg beniewd wat jij vindt van shortstacken op FTP t.o.v. PS. Zat er ook over na te denken hier een deel van mn geld heen te doen.

Veel succes ;)

Leo
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik vond persoonlijk shortstacken het prettigste op Party en vanaf NL100 vond ik het prima shortstacken op Titan. Maar aangezien PS nu een grote invloed heeft op de soort spelers bij Titan kan dit ondertussen wel veranderd zijn.

Pokerstars heeft sowieso een ruim aanbod qua tafels, dus lijkt me sterk dat je daar niet goed kunt shortstacken.