AA in eerste hand

• DonFooi
      DonFooi
      Bronze
      Titan Poker Barbados (Beginner) 10/20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button (1500)
      SB (1500)
      BB BB (1500)
      UTG Hero (1500)
      UTG+1 (1500)
      CO CO (1500)

Preflop: Hero is UTG with A A
      Hero raises to 80, 1 fold, CO calls 80, 2 folds, BB calls 60.

Flop (250) K 9 J
      BB bets 100, Hero raises to 400, CO calls 400, BB calls 300.

Turn (1450) T
      BB checks, Hero checks, CO moves all-in for 1020, 2 folds

Dit was de eerste hand in een SnG. Na de turn had ik serieuze twijfels of ik nog wel de beste hand had. Meestal wordt er aan deze tafels erg los gespeeld en in mijn ogen was er dus een goede kans dat 1 vd 2 villains hier op me voorlag. Daarom checkte ik, maar ik vraag me af of ik gewoon had moeten blijven betten...
  • 2 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Met deze lage blinds ben ik op Titan altijd geneigd om vanaf UTG te raisen naar minimaal 120. :D

Je ziet namelijk vaak dat veel spelers die lage bets callen met speculatieve handen en je totaal geen respect krijgt, ook al raisde je vanuit UTG. En het laatste wat je met een hand als AA wilt is tegen te veel spelers zitten met een flop die wel kansen biedt voor straight/flush of 2 pair.

Je reraise op de flop is goed, maar aangezien ze allemaal callen vrees ik dat je op de flop al heel goed beat kan zijn. De turn is natuurlijk al helemaal een ramp, dus check/fold lijkt mij ook de beste oplossing. :D

Jammer, maar je zit er in iedergeval nog in.
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      Ik zou ik zo'n enge flop (mischien nog wel enger dan ik denk want ik zie de suits niet) zeker niet raisen omdat je dan alleen actie krijgt van handen die jou verslaan.

Als gespeeld easy fold op de turn.