0.25/0.50 - ATs - b/f river?

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,25/0,50 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with T:heart: , A:heart:
      4 folds, MP3 calls, CO folds, Hero raises, 2 folds, MP3 calls.

Flop: (5,40 SB) 5:heart: , 4:heart: , 5:diamond: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets, MP3 calls.

Turn: (3,70 BB) Q:diamond: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets, MP3 calls.

River: (5,70 BB) 2:spade: (2 players)
      MP3 checks, Hero checks.

Final Pot: 5,70 BB

Is hier b/f een optie op de river om hem bv een 4, een 2 of een lage pocket te laten folden?
  • 2 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik zit me af te vragen wat hij zou kunnen hebben met deze lijn: check/call all the way :D .

Ik denk zelf aan een flush draw of lage pocket pair, misschien ook Ax.
      Echter in al deze gevallen zie ik het nut van een bet niet.

Flush draw: die fold hij en je hebt geen extra value, maar je had deze hand ook met een check behind gewonnen. Dus betten is hier geen toegevoegde waarde.
      Lage pocket pair: Gezien de hele hand verwacht ik niet dat hij op de river zal folden. De riverkaart is namelijk geen scarecard voor hem, integendeel. dus ik verwacht niet dat je hem hier met een bet kan laten folden. Die pair 2en zou pure mazzel zijn, maar om alleen voor die mogelijkheid een bet te plaatsen op de river, zou ik persoonlijk niet doen.
      Ax: Ik denk dat de kans hierop niet echt groot is, aangezien jij de preflop agressor was en hij logischerwijs kan verwachten dat jij dan een betere Ax hebt wanneer jij geen pair of beter zou hebben.

Ik denk dat je de hand zo juist hebt gespeeld, maar zal deze ook nog even voorleggen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Deze ook gecheckt bij de experts en zeker zonder reads is het op de juiste manier gespeeld. (zie mijn vorige post)

De enige uitzondering kan zijn is dat je tegenstander een maniac is die je downcallt met bijvoorbeeld K high. :D