effe dag zeggen

• duvel666
      duvel666
      Gold
      hallo iedereen,

Ik poker al enkele maanden online en deed het tot nu voor een noob niet zo slecht,
      de afghelopen maanden heb ik heel veel pokerliteratuur en strategies doorgenomen en ben ik een beetje tot een eigen spelstijl gekomen die wat tussen SSS en BSS inzit....

ik gebruik de laatste maand pokeroffice ne die heeft me wel op de grootste tekortkomngen in mijn spel gewezen en daar werk ik momenteel aan.

ik heb reeds accounts op stars, pacific en party .... als er een manier is o deze alsnog aan deze site te linken dan zal ik dit zeker doen....
      vroeger jammer genoeg niet genoeg aandacht aan besteed....
      tja... je wil gewoon effe een potje pokeren he....

via PS op mansion een acc geopend en al enkele dagen wachtende op de 50euro startfunds om daar ook ee n''carrière" te beginnen....

tot nu toe ziet de community ENG en NL er echt wel heel leuk uit....
      blij om er vanaf nu officieel deel van uit te maken en hoop om net als sommigen hier een hele goede pokeraar te worden en om zo veel plezier te beleven aan deze fijne hobby... en ook om enkele eurootjes van minder bedeelden in te pikken hahahaha ....

oh.... ik ben belg... op de meeste sites t.o.v. de nederlanders als een minderheid te beschouwen op het eerste gezicht, maar i ksta mijn mannetje....

ik speel vooral cash games NL25 en NL50 tot nu toe,
      maar af en toe ook een tornooitje.... en jullie tornooi training heeft me best al wat geholpen de laatste 2 dagen...
      ik had voornamelijk enkele probs om te bepalen hoe te spelen in fase 3 ....
      via jullie trainintool heb ik al echt een enorme vooruitgang geboekt en speel ik steevast in de prijzen, zelfs op de hel grote MTT's ....

Bedankt alvast.... en ik kijk uit naar een verdere vruchtbare samenwerking!!

oh ja... ik bekijk de zaken ook graag vrij ziskundig en ben een beetje een odds-freak.... zonder in het extreme te gaan....
      dus als jullie me verder op weg helpen om de belangrijkste odds en probabilities bij teh ouden altijd welkom...
      ik heb soms de indruk dat ik in vergelijking met de meeste van mijn pokervrienden enorm veel calculeer....

tja.... we zie nwel hoe het verder loopt....
      tot nog toe positief en het kan met de hulp hier enkel beteren denk ik,

greetz en veel pokerfun allemaal!!!
  • 4 antwoorden