uit betalen full tilt

• stannl
      stannl
      Bronze
      Hoi,

Vraagje:

Wanneer mag je met het gratis gekregen geld van pokerstrategy uitbetalen bij full tilt? Zijn hieraan regels verbonden? Mag je het gewonnnen bedrag wel zo uitbetalen.

Ik zou dit graag willen weten, ik kan het namelijk nergens vinden.

Gr. Stan
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Wanneer mag je met het gratis gekregen geld van pokerstrategy uitbetalen bij full tilt? Zijn hieraan regels verbonden?

Je dient wel eerst de bonus vrij te spelen alvorens je kunt uitcashen.
      Hierna zul je wel via Neteller of Moneybookers een storting moeten doen alvorens je via 1 van deze 2 kunt uitcashen. Dit is een veiligheidsmaatregel van Full Tilt zelf. Op deze manier kunnen ze controleren of het uitgecashte geld ook wel echt bij jou terecht komt. Dit betekent overigens niet dat je eerst met de storting hoeft te spelen. Je kan het geheel daarna gewoon uitcashen.

Echter vraag ik me af waarom je zou willen uitcashen? Zeker in het begin is uitcashen funest voor je bankroll. Je kunt beter later uitcashen als je al wat limieten bent geklommen als in het begin.

Voorbeeld:

Stel je hebt $150 en je wilt $100 uitcashen, dan heb je nog een bankroll over van $50. Om dan opnieuw $150,- te bereiken moet je heel wat uurtjes spelen op de lagere limieten wanneer je je aan het bankrollmanagement houd.

Maar stel je hebt $1300. Wanneer je dan $100 uitcasht, heb je dit veel sneller terug gewonnen. Op NL50 gaat dit namelijk veel sneller.

Ik hoop dat je het principe snapt. Denk dus 2 keer na voor je een bedrag uitcasht in het begin. ;)