2de bonus van 100$ op PP

• seppevs
      seppevs
      Bronze
      Hoi,

Eerst en vooral: PokerStrategy, bedankt voor de 50$!
      Wat ik wou vragen: hoeveel PartyPoints moet je weeral verzamelen (en binnen welke termijn) om de 2de bonus van 100$ te ontvangen?
      Ik vind het niet direct terug op de website.

Alvast bedankt voor m'n vraag te beantwoorden.
  • 5 antwoorden
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door seppevs
      Hoi,

Eerst en vooral: PokerStrategy, bedankt voor de 50$!
      Wat ik wou vragen: hoeveel PartyPoints moet je weeral verzamelen (en binnen welke termijn) om de 2de bonus van 100$ te ontvangen?
      Ik vind het niet direct terug op de website.

Alvast bedankt voor m'n vraag te beantwoorden.
      Weet niet precies hoeveel Partypoints dat is, maar per 35$gegenereerde rake krijg je 10$, zo kan je tien schijven vrijspelen.
      Volgens mij was hier geen termijn op en kan je die vrijspelen wanneer je wilt. Wel moet je een bepaald aantal Partypoints gehaald hebben om de 50$ te behouden (weet niet hoeveel, speel namelijk niet op PP)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Nadat je de $50 startkapitaal hebt ontvangen kun je de extra $100 bonus vrijspelen. Je krijgt de bonus te zien zodra je de eerste 300 basic PartyPoints (Geen bonus PartyPoints!) hebt verzameld.

Let op: De bonus zal worden uitbetaald zodra je nog eens 500 extra basic PartyPoints hebt verzameld, dus in totaal 800 basic PartyPoints, op PartyPoker.
    • RIVERLEMON
      RIVERLEMON
      Bronze
      en er is geen tijds limiet om de punten te verzamelen?
    • seppevs
      seppevs
      Bronze
      Ik ben zelf even op zoek gegaan naar het antwoord op de site. En op http://www.pokerstrategy.com/quiz/platform/1 staat het antwoord:

Regels en info ivm de eerste 50$

Nadat je deze bonus hebt geactiveerd kun je beginnen met spelen met deze $50! Let op: Je hebt 90 dagen om 300 basic PartyPoints (Geen bonus PartyPoints!) te verzamelen anders verstrijkt de termijn van de gratis $50 (of wat nog over is) en wordt deze teruggeboekt. Nadat je 300 basic PartyPoints hebt verzameld is het geld van jou en kun je het ook uitcashen.

Belangrijk: Je mag geen eigen storting doen of op enig moment minder dan $1 in je account hebben staan!. Anders vervalt de bonus!
      De volgende 100$ bonus

Nadat je de $50 startkapitaal hebt ontvangen kun je de extra $100 bonus vrijspelen. Je krijgt de bonus te zien zodra je de eerste 300 basic PartyPoints (Geen bonus PartyPoints!) hebt verzameld.

Let op: De bonus zal worden uitbetaald zodra je nog eens 500 extra basic PartyPoints hebt verzameld, dus in totaal 800 basic PartyPoints, op PartyPoker. Je moet de $100 bonus vrijspelen binnen 90 dagen, anders komt deze te vervallen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      klopt helemaal seppevs. ;)