KK tegen TAG

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Titan Poker "TURBO" Benayoun 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button ($12)
      SB SB ($14.74)
      BB ($13.10)
      UTG UTG ($31.01)
      UTG+1 ($3.70)
      MP ($1.20)
      MP ($28.45)
      CO-1 ($20.08)
      CO DavidDutch ($4.43)

Preflop: DavidDutch is in the CO with K:club: K:heart:
      UTG calls 0.20, 4 folds, DavidDutch raises to 1, 1 fold, SB calls 0.90, 1 fold, UTG calls 0.80.

Flop (3.20) Q:spade: 8:club: A:spade:
      SB bets 1, UTG calls 1, DavidDutch ???

Wat nu? UTG is een vrij tighte speler, ik heb hem niet veel handen zien spelen, en als hij speelde was hij sterk. Hij limpt hier UTG en hij called mijn raise zonder na te denken.

SB weet ik niet veel over, hij kwam net aan tafel, maar ook hij called zonder twijfel.

De flop is Q8A, waarvan 2 schoppen, nu ben ik niet zo bang voor een flushdraw, maar die A bevalt me niet, ik verwacht dan ook minsten 1 speler met een A, waarschijnlijk AK, AQ.

Maarja, KK is toch aantrekkelijk... wat doe ik hier?
  • 6 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      fold
      zeker tegen 2 tegenstanders,
      ik weet het, het is moeilijk maarja :D
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Inderdaad, maar ik heb positie, kan ik niet gewoon callen, en kijken wat ze op de turn doen? De pot is nu al $5,20 dus $1 om te callen geeft me 5:1 pot odds.
      Ik vind de bet aan de lage kant, en SB called alleen maar. Dus zoveel kracht toont hij niet.
    • sechef
      sechef
      Gold
      Ik had ook gefold. De kans is groot dat een van de twee je beat heeft. Als je op de flop called en er veranderd niks op de turn wat doe je dan als erweer gebet word. Zonde van de extra dollar!
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Dit is de turn

Turn (5.20) 9:club:
      SB checks, UTG checks, DavidDutch ???
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      UTG is tight, maar zou hij AK/AQ limpen in die positie? Weet niet hoe agressief hij verder is. Kan hij dat doen met een low PP of AJ/A10?

SB kan van alles hebben. Kans is zeker aanwezig dat een van de twee een A heeft.

Met een bet van 1$ op een pot van 3,20$, ga ik eerder denken aan een draw. De call van UTG kan ook van alles zijn. Hij kan best z'n set gehit hebben en dat hij nu probeert te trappen.

Zou hem op de flop of reraisen of folden, afhankelijk van m'n reads. Als ik het zo lees, zou ik pushen. Met alleen een call weet je nog niets en je geeft draws de mogelijkheid in de hand te blijven. Wanneer je een read hebt dat hij Ax speelt, dan kan je folden.
      Een tight speler die UTG limpt, zie ik eerder als low PP of KQ/QJ dat soort handen. Geen premium hand als AK, als hij dat wel had, dan zeker een notitie waard.

Op de turn moet je betten, je kan hier geen freecard geven. Op de turn heb je al bijna de helft van je stack ingezet en ben je imo al committed. Wat doe je op de river nadat je evt. zou checken? Fold je dan? Waarom call je de flopbet dan, als je toch al weet dat je later gaat folden.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ok, hier is de hele hand, en ik fold inderdaad op de flop, maar nadat ik deze hand nog eens bekeek vond ik dat ik hem slecht had gespeeld, en inderdaad had moeten callen op de flop, omdat ik in positie zit, en goede pot odds heb. Maar raisen was misschien inderdaad verstandiger. Hoewel je vaak ziet dat er na zo'n kleine raise gechecked word, of nog een keer een kleine bet maakt.
      Als de bet hoger was geweest was het natuurlijk een fold.
      Ik had zeker op de turn All in gepushed.

Turn (5.20) 9:club:
      SB checks, UTG checks.

River (5.20) 2:spade:
      SB bets 1, 1 fold

SB shows T:heart: T:spade:

SB wins 6.20 with One pair, Ten

Ik folde hier vrij snel, omdat ik niet de fout wil maken die de meeste donks maken :)
      Volgende keer iets beter evalueren tijdens de hand :)