NL20 5,7s freeplay

• elrio
      elrio
      Bronze
      Dit is een eerste hand die ik post in de nieuwe wedstrijd voor het tornooi op pokerstars.
      Omdat ik er nog niet echt uitben hoe ik ze moet converteren vanop titan doe ik het nu maar zo.

Was dus mijn eerste hand aan de tafel en dus freeplay. De flop gaf me een OESD. Ik had dus een drawing hand en bette iets meer dan 2/3 pot. Na de turn was mijn stack minder dan de pot. Bovendien had nog steeds mijn OESD en een Flush draw. Dus dat was volgens mij een makkelijke all-in.
      Deze hand goed gespeeld volgens jullie zoniet hoe dan wel?

• 3 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ben die HH niet gewend, maar zo te zien heb je als MP ingekocht. Je kan beter wachten op de BB. Je kan alleen inkopen op de CO en dan alleen bij FR, anders kost het je geld op de lange termijn. Persoonlijk wacht ik altijd op de BB.

Zou tegen 5 spelers ook geen bet maken op de flop. Zou eerder checken en hopen op een freecard en een bet callen als hij niet te hoog is. Wanneer je heads-up was of hoogstens 2 tegenstanders, dan had je kunnen betten. Hier is het imo niet winstgevend.

As played, shove turn idd.

Notitie maken bij die Csupi dat hij je callt met Qhigh.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      thanks voor de reactie sreteb.
      Bij het inkopen op de BB ben ik inderdaad een beetje ongeduldig. Zou ik toch maar beter doen.
      Dat ik op de flop niet had moeten betten met 5 tegenstanders kan ik begrijpen. Vanaf hoeveel tegenstanders zou ik mijn draw dan mogen uitbetten?

grtz elrio
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik zou op de flop checken en wegleggen als je geen odds krijgt om 8 outs te callen. Op de turn krijg je meer outs, daar zou ik een halve pot betten ofzo.

En dan op de river gewoon folden