bss 10nl: preflop shove callen met AKo

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0/0 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:diamond: , K:club:
      UTG+2 raises to $0.20, MP1 calls $0.20, 2 folds, CO calls $0.10, Hero raises to $0.80, 2 folds, UTG+2 raises to $4.44 (All-In), UTG+2 raises to $4.44 (All-In), 2 folds, Hero calls $3.64.

Flop: ($9.18) 2:diamond: , 2:spade: , 4:diamond:
      Turn: ($9.18) 6:club:
      River: ($9.18) 8:diamond:

Final Pot: $9.18

dude showed Ah Qs

reads: Gast is maniak. Hij is veels te aggressief. Wat wel zo is.. is dat hij nog nooit met echte rags preflop heeft geshoved..

Is het hier ok om te callen? Nu ik er wat meer over na heb kunnen denken was het niet zo slim, denk ik. Meestal heeft ie daar toch wel een pocket pair of niet.. en ik vraag me af of ie AJ zou shoven....
  • 2 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Tenzij jij reads hebt dat hij met minder dan AK preflop all-in gaat ben ik geen voorstander van preflop all-in gaan met AKo.

Maar... zie jij iemand die op tilt is en met handen als AJ direct heel zijn stack naar het midden schuift dan wil ik toch weleens gamblen. :D

Het lastige van een hand als AK is dat deze nog wel moet hitten. Tegen een lage pocket pair lig je preflop namelijk zelfs iets achter.

Dus deze call is inderdaad echt afhankelijk van reads.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      dan was het een slechte call... Ik denk toch niet dat ie het met minder dan een hoog pocketpair/ Ak/AQ gedaan zou hebben en dan lig ik zowiezo achter..... maar toch had ik zon gevoel dat ie met bullshit bezig was...