hoe in gods naam kan je 12 tabelen ??

• duvel666
      duvel666
      Gold
      eigenlijk heb ik een praktische vraag aan al jullie multi-tablers hier....

hoe spelen jullie het klaar om met 8,12,16, xxx tafels samen te spelen...
      vanuit praktisch opzicht dan ???

multi-monitors om alle tafels te tonen??
      tafel-verklein-software ??
      gewoon cascade windows ??? (dat moet veel te hectisch zijn denk ik zo ....

dus hoe zou ik het best aanpakken als ik het ooit eens zou willen proberen???

ikzelf doe max 4 tafels, omdat ik die netjes naast mekaar op 1 scherm kan openen....

greetz
  • 4 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Overlappen gaat wel, je moet gewoon proberen dat je niet als een tafel naar voor springt op een cruciale knop kan duwen (misclick) en dat je elke tafel kan aanklikken op elk moment
      (dus dat er niet 2 tafels voorop staan en de 3e volledig achter de 2 voorste ofzo)
      het kan ook handig zijn dat je op elke tafel je kaarten kan zien

zo krijg je toch wel 6-8 tafels op 1 scherm

ikzelf heb 2 schermen nu (wel suckubus schermen maar toch beter als 1) maar heb een 22 inch schermpje met 1680x1050 resolutie besteld :P
      op zo'n scherm krijg je echt makkelijk 20 tafels ofzo (in mini view ofzo, meeste pokersites hebben dit wel, echt handig is de tile table functie van full tilt en pokerstars)

groeten
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Als ik 6 meer tafels speel, dan maak ik mijn actie (fold, raise, check) en minimaliseer ik het scherm weer. Speel dan meestal tussen de 8 en 14 tafels. De tafels heb ik dan wel als het ware half overlappend ingesteld. Maar ze zijn dus wel geminimaliseerd, als er geen actie is. Ik vind het wel handig dat ze in mijn scherm springen als ik aan de beurt ben. Uiteraard doe ik dit alleen met SSS.
      SnG/MTT speel ik hooguit op 4 tafels naast elkaar.......
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      16 tafels gewoon overlappen op 17 inch

gewoon doen...
    • sechef
      sechef
      Gold
      Ik heb de laatste tijd constant 8 tafels gespeeld omdat dat het maximaal was bij fulltilt, nu heb ik aangevraagd om meer tafels te mogen spelen. Dan ga ik er ook 12 spelen.