Welkom!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Leuk dat je even langs komt!

Zojuist online gegaan na een aantal technische problemen, maar nu is het dan zover!

Zoals je ziet nog een leeg forum (hoe kan het ook anders :D ) , dus het zou leuk zijn als je even een kort berichtje achter laat voordat je weer aan de pokertafel gaat zitten op zoek naar de fish :D

Verder wil ik je graag uitnodigen om regelmatig het forum te bezoeken, zodat we met zijn allen een leuke Nederlandse community kunnen opbouwen!

Veel succes aan de tafels!
  • 25 antwoorden
    • louk
      louk
      Bronze
      aaaah ik ben de eerste :)

ziet er allemaal erg goed uit sharp hopelijk loopt het snel vol!!!

succes groeten,
      Louk
    • 123456123456
      123456123456
      Basic
      Hello en goed geluk
    • Mashadar
      Mashadar
      Bronze
      hey, vet. hier heb ik al een poosje op zitten wachten. :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Hoei, Nederlands wereldtaal. Poker int Nederlands klinkt alleen een beetje lame, is net als windows int nederlands. "ik pas", "ik ga mee", "ik verhoog", enz.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Welkom allemaal!

Hoei, Nederlands wereldtaal. Poker int Nederlands klinkt alleen een beetje lame, is net als windows int nederlands. "ik pas", "ik ga mee", "ik verhoog", enz.

Ja, dat was ook een hele klus om daar een middenweg in te vinden! ;)

Zeker ook omdat bijna alle boeken in het Engels zijn en ook de betere forums. Ik heb geprobeerd een gezonde mix toe te passen, zodat we het "ik pas" en "ik ga mee" effect niet te veel hebben.

Dus de ingeburgerde Engelse begrippen heb ik geprobeerd te handhaven, anders hebben jullie straks een woordenlijst nodig om de dingen op te zoeken in het Engels, om vervolgens pas te begrijpen wat ik bedoelde :D

Ik hoop dat dit ook een beetje is gelukt.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Leuk dat er nu een NL gedeelte is. Ik hoop dat het een beetje gaat lopen maar er is denk ik wel een hoop concurrentie van andere nederlandstalige pokercommunities. Is overigens bekend hoeveel NLers er ongeveer rondlopen op PS?
    • RyZoM
      RyZoM
      Bronze
      Welcome to the new NL PokerStrategy section, good luck to new players.
      Shuffle up and deal !
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Is overigens bekend hoeveel NLers er ongeveer rondlopen op PS?

Geen idee hoeveel Nl-ers er op dit moment op de verschillende communities rondzwerven, maar dat zal snel duidelijk worden. :D

Ik hoop dat het een beetje gaat lopen maar er is denk ik wel een hoop concurrentie van andere nederlandstalige pokercommunities.

Je hebt gelijk dat er concurrentie is van andere pokercommunities in Nederland, maar dat is helemaal niet erg. Gezonde concurrentie is niet slecht. :D Onze taak is om buiten alles wat we al kunnen aanbieden inderdaad iets op te zetten, zodat spelers regelmatig onze community bezoeken.

Ik zal in de komende dagen ook een artikel schrijven over de tools die wij jullie kunnen bieden en hoe deze te gebruiken. Je zult dan al lezen (wanneer je dit vergelijkt met andere communities) dat wij nu al zeer exclusieve tools kunnen aanbieden welke onze collega-concurrenten :D nog niet hebben.

Feit blijft dat we pas sinds gisteren online zijn en dus bij het begin moeten beginnen. Of we snel een goed bezocht forum hebben hangt natuurlijk ook af van jullie input! ;)

Dus heb je goede ideeen of suggesties laat het ons horen! En nog veel belangrijker: Post je handen, stel je vragen (domme vragen bestaan niet!), plaats leuke filmpjes en ga zo maar door
    • Anakha
      Anakha
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80

Ja, dat was ook een hele klus om daar een middenweg in te vinden! ;)

Na "fusion-cooking" presenteren wij nu "fusion-language"! Met excuses aan Drs. P :) . Ik ben niet zo fanatieke poster, maar ik zal het board in de gaten houden, succes Sharpe! :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Welkom Anakha!

Inderdaad een ''fusion language'', van beide het beste samengevoegd! :D

Mag ik vragen waarom je normaal geen actieve poster ben? (Niet dat dat verplicht is hoor)
    • Anakha
      Anakha
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Welkom Anakha!

Inderdaad een ''fusion language'', van beide het beste samengevoegd! :D

Mag ik vragen waarom je normaal geen actieve poster ben? (Niet dat dat verplicht is hoor)
      Lurker gewoonte van oudsher. Old dog, new tricks verhaal ;) . Dat en ik prefereer buiten discussies te blijven tenzij ik echt iets toe te voegen heb. (regelmatig tot grote irritatie van boschie :) )
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      lol anakha, ik weet dat je een grote kennis van het pokerspel hebt, zeker op het theoretise vlak ben je beter dan ik. dank zij jou ben ik ook begonnen met het lezen van pokerboeken. ik zou het leuk vinden als je eens wat vaker zou posten, hier of op de engelse site (liefst hier natuurlijk). ik weet zeker dat je veel nuttigs kan bijdragen

have fun all en vergeet niet, stilstand is achteruitgang
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Boschman!!

Heb je laatst maar een buddy tag gegeven. Jij speelt wel veel tafels tegelijk zeg! Alles goed hier!? :)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wordt wel ff wennen om alles in het nederlands te lezen, misschien blijf ik zelfs wel bij engels, maar wordt waarschijnlijk allebei :)

BTW, zou je in principe je account van engels naar .nl kunnen overzetten? (ja dus)

EDIT: Note to self: volgende keer lezen :)
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      rrwillem!!!

welkom op de nederlandse site. of het hier goed gaat? nou en of!! fris en jong en vol met goede ideeen. de bedoeling is om een meerwaarde te geven door goede discussies te houden en een heleboel eigen artikelen te publiceren en we hopen dan ook op een hele grote inbreng van de leden.

mij een buddytag gegeven? toch wel een positieve tag? niet dat je me gekwalificeerd hebt als een vis hoop ik? als ik spelers op mijn buddy lijst plaats is omdat ik ze graag aan mijn tafel zie. ik maaak dan ook nog een paar notes over hoe ze spelen. bv "minbets QTs vanuit utg1" of "middle1, betaald AKo af met flush en str8 board" of "calls allin met 99 tegen 3 spelers, fullstacked".

have fun all en vergeet niet: achter iedere geduldige pokerspeler staat een nog geduldigere partner te wachten met het eten. :D (sr prive grapje. jaja ik kom eraan)
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      80% van mijn buddies zijn idd ook fishes en die notities maak ik ook :D . Maar sommige PS spelers staan ook op de lijst. Ik was niet van plan om jou te gaan onderschatten eerlijk gezegd :p

OT: IK hoop dat het hier idd snel vol stroomt, want NL is toch een stuk relaxter lijkt me :D
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Hello People!!
      Ow, Engels hoeft niet meer :p
      Ik ben ook lid sinds kort, en het bevalt me hier goed!

Leuk om een NL sectie te hebben, scheelt veel engels gebrabbel :p
    • Puschkin81
      Puschkin81
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ikwilda
      Ow, Engels hoeft niet meer :p
      I don't think so ;) But anyway: Have fun! And good luck to you Sharp80!
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hallo allemaal! Mooi dat er nu ook een NL forum is! Hum, Nederlands dus, niet No Limit... :)

Ik post meestal op het Engelse forum, en ik lees af en toe het Duitse, omdat daar zoveel content is, maar zal zeker hier ook gaan posten.

Komen er ook Nederlandse hand-beoordelaars voor FL en NL?
    • 1
    • 2