nl 50, jj, preflop raise-reraise-reraise

• sechef
      sechef
      Gold
      Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.50 BB (9 handed) Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

MP1 ($17.30)
      MP2 ($51.40)
      MP3 ($45)
      Hero ($28.05)
      Button ($72.70)
      SB ($23.65)
      BB ($17.55)
      UTG ($49)
      UTG+1 ($39.50)

Preflop: Hero is CO with J, J.
      2 folds, MP1 raises to $1.5, 2 folds, Hero raises to $5.25, 3 folds, MP1 raises to $10.5, Hero calls $3.75.

Flop: ($20.25) K, K, Q (2 players)
      MP1 bets $8.3 (All-In), Hero folds.

Final Pot: $11.95

Results in white below:
      No showdown. MP1 wins $28.55.

Ik vond de kleine reraise van hem verdacht, achteraf gezien denk ik dat die azen had en dat ik na zijn reraise had moeten folden. Na de flop stond ik hoe dan ook anders denk ik. Ik had verder nog geen reads op hem. Wat denken jullie dat die had, en hoe vinden jullie de hand gespeeld?
  • 5 antwoorden
    • sechef
      sechef
      Gold
      Anders=achter
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi, net met bss begonnen, maar ik zal ook es een poging wagen.

Volgens mij is de reraise prima. Hiermee zie je hoe je ervoor staat. Het is alleen lastig dat je beide maar een halve stack hebt. Bij volle stacks had je gewoon ietsje minder kunnen reraisen en voor setvalue spelen bij een call.
      Maar goed, zo is de situatie nu eenmaal niet.

Had hier ook de reraise gamaakt en gefold op zijn reraise preflop.
      Zoals gespeeld zou ik de turn wel callen, just for the heck of it + info
      Maja, dat zal zeer waarschijnlijk verliesgevend zijn... :)

Zelf zou ik hem op AA/KK zetten. Waarbij AA na de flop zien wat waarschijnlijker lijkt ;)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hangt van af...

Als hij tight raised kun je denk ik beter callen 4 setvalue. Als hij idd LAG speelt kun je beter 3-betten.

raise naar 4,5 of 5

ik zie nu dat hij maar een mini stack heeft. Dus fold op verdere reraises je kan niet callen voor setvalue en eigenlijk mag je dan niet meer folden op de flop als je hier preflop called........

Ik denk dat je heel slecht hebt gespeeld hier. Wat wil je echt berijken met het callen van die 4-bet O.o'???
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Push of fold preflop. Zijn min 4-bet toont een wss sterke hand, maar tegen een unknown en voor 30BB push ik hier bijna altijd tenzij villain ultratight is.
      De manier waarop jij de hand gespeeld hebt is vrij vreemd, want je bent pot committed. Toegegeven, de flop ziet er niet goed uit, maar voor 8$ kan je hier onmogelijk nog folden. Dat is ook de reden waarop je preflop beter pusht.
    • sechef
      sechef
      Gold
      inderdaad de hand is niet goed gespeeld. Ik had inderdaad na zijn reraise moeten folden of pushen.