A6 push vanuit CO first in

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)
      Hero:
      3.930
      MP2:
      480
      BB:
      3.010
      BU:
      4.060
      MP3:
      3.460
      SB:
      5.060

No-Limit Hold'em Tournament ($11), Blinds 300/600 (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with 6:heart: , A:diamond:
      2 folds, Hero bets to 3.930 (All-In), 3 folds.

Iets te opportunistische steal? Met deze blinds leek het mij correct om hier te pushen. Benieuwd wat jullie zouden doen.
  • 6 antwoorden
    • titi87
      titi87
      Bronze
      hmm risky push. zou ik niet doen denk. je hebt gezonde stack. denk dat je hem best kan folden.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik vind het veel te loose eerlijk gezegd, vooral met A6 (slechtste aas!). Hier push ik alleen hoge azen, AT+ (omdat ik ook weet dat op deze limiet mensen callen met A9 en A8). Hou er rekening mee dat als je gecalled wordt, je 90% van de tijd dominated bent.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Ik push hier ook, maar ik push niet als ik al eens gepusht heb in BU
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      Ik zou hier zelf niet pushen, omdat de stacks achter je je veel pijn kunnen doen (grote stacks).

En A6o is precies een rothand om mee te pushen, dan doet bijv. A2s het veel beter tegen hun callingranges omdat je daarmee nog een straat en flush kan maken. A6o is precies de laagste kicker die geen straat en geen flush kan maken.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Te riskant dit imo, er zitten villains achter je met stacks die je pijn kunnen doen danwel je meteen busten, als je hier gecallt word ben je (bijna) altijd dominated, A6o is in dit geval dus wat mij betreft zeker geen push.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik loop nu elke SNG na in SNG Wizard en ik zag dat dit idd een duidelijke fold was. Op het moment zelf dacht ik dat ik aardig wat fold equity zou hebben, maar zoals aangegeven zal ik niet in goede shape zijn (zachtjes uitgedrukt) wanneer ik word gecalled.

Toch zie ik dit vaak gebeuren, dus het leek mij wel interessant voor de anderen om hem te posten.

Thanks voor de reply's.