bs 25nl: nice read op fish krijg totaal afbetaald op set

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      MP2(pokerSJ) vpip: 43% , prfr: 6,5 over attsBlinds: 12% (maar dit laat ik buitsen beschouwing omdat we shorthanded spelen. Dit is het dubbele van zijn preflop raise en dat betekend dat ie alsnog maar met goede handjes zoiets doet....) 160 handjes :D :D :D

0.10/0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with 9:diamond: , 9:club:
      MP2 raises to $0.50, MP3 folds, Hero calls $0.50, 3 folds.

Als ik de read had dat ie zou stealen zou ik reraisen... maar ik wist dat ie met AA KK QQ AK JJ zou zitten !!! Dus reraisen heeft geen zin wie weet shoved hij en dat zou poep zijn. Dus ik call want ik weet: Als ik hit dan is die stack echt van mij!!!

Flop: ($1.35) 7:club: , 9:spade: , 3:club: (2 players)
      MP2 bets $0.25, Hero raises to $1.00, MP2 calls $0.75.

...yeaaaaah!!!! yeah yeah!!!!. Nu gewoon poweplayen want hij called me toch wel met zijn uberhand! er licht ook een flushdraw dus protecten die hap. Na zijn call wist ik het gewoon het is afgelopen met je.

Turn: ($3.35) K:heart: (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $3, MP2 raises to $6.00, Hero raises to $20.31 (All-In), MP2 calls $14.31.

Heilig hij heeft AK. Met KK zou die namelijk op de flop al all in shoven. Die gast bluffed nooit en is veels te aggressief als ie echt hit. Die raise van 3 dollar is dus gewoon ak. Geen reden om te slowplayen nu ik dit weet. shove is de move.. want hij payed wel.

River: ($43.97) K:spade:

Heilig.. Hij moest zich zo goed gevoeld hebben met die K op de river. Ik heb nog wel geluk gehad want hij had AcKc

Final Pot: $43.97

Ik zit hier aan de 25NL omdat er een vriend van me langs kwam en we iets spannends wouden doen.. Dat betekend gewoon dat ik lak had aan die 25 dollar als ik ze zou verliezen. :)
  • 3 antwoorden