verdriedubbeling bankroll :d

• larszs
      larszs
      Bronze
      hoe verdriedubbel je je bankroll

Nadat ik gister een goeie dag had gedraait en ongeveer $25 dollar in de plus stond door sss te spelen met buyin van $3 dacht ik laat ik eens proberen om met $5,25 een $108 ticket te winnen, en om even te kijken of mijn spel ook stand hield op die iets hogere limieten. tot mijn verbasing was ik snel chip leader en doordat er niet veel mensen meededen en het een turbo was kon ik veel blindjes oppikken en eigenlijk zonder problemen die $108 ticket winnen.
      toen had ik even een nachtje gewacht en vandaag een headsup gespeelt en door slecht spel van die andere speler kon ik die ook winnen

mijn bankroll 2 weken geleden: $50 gratis van pokerstrategie op mansion.
      bankroll na 2 weekjes: 324,89 toch netjes dacht ik zelf
  • 4 antwoorden
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      nice mooi dit te horen :)

keep up the good work
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Das een heel mooi resultaat :) ga zo door. Maar houd wel je bankrollmanagment in de gaten ;)
    • larszs
      larszs
      Bronze
      ja daar heb ik nu een beetje problemen mee, ik weet niet wat ik moet spelen.
      ik stond alweer $30 dollar in de min maar door een goeie sng heb ik die $30 verlies weer kunnen wegwerke.
      surgesties? ik speelde meestal 2,25 sng en op 0,5-0,10 tafels sss,
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Larszs,

Gefeliciteerd met je resultaat, maar let op je bankrollmanagement! Op deze manier vrees ik dat je het ook weer snel kwijt bent.

Bankrollmanagement:

NL Cashgames:
      minimaal 20 buy ins voor fullring
      minimaal 30 buy ins voor shorthanded

FL Cashgames:
      minimaal 300BB voor fullring
      minimaal 500BB voor shorthanded

SnG en MTT:
      SNG: minimaal 50 buy ins
      MTT: minimaal 100 buy ins

Ik adviseer je in het begin zelfs een ruimer bankrollmanagement aan te houden.

Op deze manier zul je niet snel broke gaan en kun je je goed verder ontwikkelen. De fouten die je nu nog maakt kosten namelijk minder geld. Als je dezelfde leaks nog hebt op een hogere limiet kost het al wat meer. ;)

Succes en hou ons op de hoogte!