NL10 A/A tegen turn raise&riverbet

• NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Full Tilt Poker
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      9 players
      Converter

Stack sizes:
      NLDPeter: $16.30
      UTG+1: $3.65
      MP1: $10.75
      MP2: $5.15
      MP3: $2.05
      CO: $1.80
      Button: $9.60
      SB: $4.60
      BB: $8.90

Pre-flop: (9 players) NLDPeter is UTG with
      NLDPeter raises to $0.3, 2 folds, MP2 calls, 5 folds.

Flop: ($0.75, 2 players)
      NLDPeter bets $0.4, MP2 calls.

Turn: ($1.55, 2 players)
      NLDPeter bets $0.9, MP2 raises to $1.8, NLDPeter calls.

River: ($5.15, 2 players)
      NLDPeter checks, MP2 bets $1.5, NLDPeter calls.

Results:
      Final pot: $8.15

Heb ik deze hand goed gespeeld?
  • 9 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi Peter,
      Vrij grote kaarten heb je daar ;)
      Preflop had ik iets meer geraised, 40c ofzo. Op de flop ook, iets van 60c. Zoals jij het doet is het ook prima denk ik hoor, kwestie van smaak alleen met rockets maak ik de pot graag zo groot mogelijk.

Verder had ik op de turn ook iets meer gebet, nl. 1.2 ofzo en dan geshoved op die reraise.

Groeten,
      Leo
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik was bang voor een hand als k/10 of een set. ik vroeg me namenlijk af met wat voor hand hij me heir kan raisen op de turn terwijl hij op de flop alleen called. Als die 10 hem heeft geholpen moest hij wel 2 pair hebben. en zo niet, welke hand is dan op de flop sterk genoeg om te slowplayen, maar verslaat niet mijn azen? vandaar dat ik bang was om een grote pot te spelen hier. Op de river had ik erg sterk het gevoel dat ik verslagen was, maar ik had toch een overpaar en de bet was vrij klein T.O.V. de pot, vandaar dat ik besloot toch maar te callen.

ik was aan het multi-tablen, dus ik had geen reads. het enige wat ik wist is dat ik hem tot dan toen nog geen rare dingen had zien doen.

was mijn denkprocess hier juist, en heb ik op basis daarvan ook de goeide beslissingen genomen?
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hey,

Jouw denkproces is beter dan die van leo ;)

Raise preflop gewoon 4bb ( 4bb is gewoon perfect... )

Ja een turn reraise is meestal een hele goede hand. Top pair wordt meestal raise flop gespeeld of call down. Een turn reraise is bijna altijd een goede hand.

Jammer dat je geen readshebt. Maar over het algemeen klopt de regel tegen fish...

Ik zou hem dus op de turn folden vooral omdat hij zo'n kleine stack heeft en je makkelijk op de river kan lopen shoven. Als je de turn dan called ben je verplicht die shove op de river ook te callen...

Fold en w8 op beter moment...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise 4BB + 1 BB per limper preflop.
      Ik zou meer betten op de flop, er ligt een flush- en straightdraw op tafel. 0.55$ ofzo.
      Turnbet idem, 1.1 à 1.2$.
      Ik call de turn minraise en check/call een kleine riverbet. KT is een mogelijke hand maar genoeg donks die deze move doen met KJ,KQ of AK.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik denk het niet...

Ik zie donks veel vaker de flop aggressiever spelen met handen die jij beschrijft. De turn reraise is imo echt een monster.

Heb jij results?
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      hey,

Jouw denkproces is beter dan die van leo ;)

Raise preflop gewoon 4bb ( 4bb is gewoon perfect... )

Ja een turn reraise is meestal een hele goede hand. Top pair wordt meestal raise flop gespeeld of call down. Een turn reraise is bijna altijd een goede hand.

Jammer dat je geen readshebt. Maar over het algemeen klopt de regel tegen fish...

Ik zou hem dus op de turn folden vooral omdat hij zo'n kleine stack heeft en je makkelijk op de river kan lopen shoven. Als je de turn dan called ben je verplicht die shove op de river ook te callen...

Fold en w8 op beter moment...
      Oh wacht ik zie nu pas dat het een minraise is. Tjah die zijn lastig. Je krijgt nog prima odds. En is de play van timor het beste. Als de river bet niet al te groot is kun je die opzich callen.

Een grotere turn raise dan 2x zou ik wel folden ook omdat de river bet dan automatisch veel groter is...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      dat idee had ik ook, vandaar ook de call. Toch had ik heel erg het gevoel dat ik achterliep. maar zeker op 10nl is het gewoon lastig om azen weg te leggen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      Ik denk het niet...

Ik zie donks veel vaker de flop aggressiever spelen met handen die jij beschrijft. De turn reraise is imo echt een monster.

Heb jij results?
      results hieronder:
      hij had a/k
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ja die zie ik idd hier als goede mogelijkheid. Dat is idd een hand die, als gehit voor de fish een monster is.

WSOP filmpjes en dergelijke zorgen voor deze fancy plays.