2/4 SH KTo

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)   
      Position
      SB
      CO

2/4 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with K:diamond: , T:club:
      MP3 folds, Hero raises, BU folds, SB 3-bets, BB folds, Hero calls.

Flop: (7.00 SB) Q:club: , 7:club: , A:club: (2 players)
      SB bets, Hero calls.

Turn en rivercard doen er niet toe :)

Call flop, raise turn als semibluff?
  • 3 antwoorden
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Tegen deze is semibluff goed. Hij kan hier denk ik een 7 folden met 35 WTS.

Als hij zou callen, check de River behind als hij niet een heel hoge Fold to Riverbet (>50) heeft omdat jij showdownvalue hebt met de unpaired nuts en tegen iederee :club: die hij op de Turn called wint. Als hij een pair heeft met een :club: gaat hij dat wel vaak nog een keer callen (als hij niet te weak is, anders nog een keer barreln).

Anders kan jij ook gewoon downcallen, jij hebt de unpaired nuts en oneindelijk veel outs, maar tegen iemand, die hier een lage pocketpair of de 7 kan folden, zeker semibluff!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Is hier een semibluff raise op de flop dan niet beter? Of toch wachten tot de turn omdat dit een TAG is die turnraise veel sterker ziet dan een flopriase.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Op de Flop gaat geen betere Hand folden. Misschien dan op de Turnbet, maar jouw hand is wel sterk genoeg voor Call Flop, Raise Turn. Is ook de sterkere lijn.

Maar het hangt van de tegenspelers af. Tegen zomige heb ik goeie Bluffequity met Raise Flop, Bet Turn omdat zij denken, ik wil een loose downcall (is ook af en toe zo, anders zou het niet werken).

Maar zonder reads of history Call Flop Raise Turn tegen hem.