ATo na 2 limpers

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      100/200 No Limit Holdem
      4 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      CO (2475)
      BTN (4630)
      SB (3080)
      BB (4815)

Hero is dealt: A:heart: T:diamond:

Blinds: 100/200

Pre-flop: (300, 4 players)
      CO calls 200, 1 fold, SB calls 100, Hero goes all-in 4615

Had ik hem wel moeten pushen met 2 limpers?

groeten
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Gezien je stack in verhouding met de blinds zou ik hier niet pushen. Je hebt hier 23 BB, dus hoef je hier niet zo groot risico te nemen. Je wordt naar mijn mening alleen maar gecalled door betere handen.

Als je pusht voor fold equity kun je denk ik net zo goed 3/4 BB raisen. Wanneer ze geen hand hebben dan folden ze bij deze raise ook.

Persoonlijk check ik hier liever, aangezien je op elke street uit positie zit.

Maar ben benieuwd wat de experts denken.
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      Ik vind dit compleet read afhankelijk, limpt CO hier een sterke of zwakke hand.
      Als hij heel vaak limpt zal hij vaak zwak zijn, mocht hij normaal nooit limpen is het bijna altijd KK+
      Van die read zou ik het laten af hangen, als ik hem zwak inschat vind ik het een goeie push.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik push dit uberhaupt niet, omdat mijn FE niet hoog genoeg is tegen bijv. poocketpairs, en ik zie liever een flopje. Zo maximaliseer ik mijn edge over mijn tegenstanders. Punt is namelijk, dat je niet gecalled wilt worden, behalve door A9 en lager, en vaak zie ik dat de bb-steal-push of whatever je et wilt noemen niet zo succesvol is op deze limiet.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ok,
      bedankt voor de uitleg

groeten
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Met ATo en een gezonde stack zou ik gewoon een gratis flop willen zien. Men heeft geen flauw idee wat voor kaarten je hebt, wat een voordeel is, zeker als je uit positie zit. Je kan nu rustig checken en afwachten op de flop, waardoor je relatief in een goede positie zit.