eerste post

• Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hallo :) ,

Ben hier nieuw. Ben hier via één of andere Pop-up terecht gekomen. De Quiz gedaan en deze week mijn eerste spelletje gedaan op één van de sites. Speel Fixed -limit op de microlimieten.

Ben niet helemaal onbekend met Hold 'm Limit Poker. Ben vorig jaar een maand of 5 op Everest bezig geweest. Speelde op het laatst op de 1/2 tafels. Rond de zomer had ik geen zin meer en ben gestopt maar sinds enige tijd kriebelt het weer.

Ik vind de aanpak van Pokerstrategy erg prettig en ben van plan om de voorgeschreven startegieën te volgen. Die zijn op dit moment wel een stuk Tighter dan ik gewend ben. Ik zie het op dit moment als een soort cursus in Folden.......Kan zeker geen kwaad. Ben van plan mijn spel te verbeteren en wil in ieder geval winstgevend gaan spelen. Zal dan ook snel wat handen gaan posten.

gr. Gappy
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Gappy,

Welkom bij PokerStrategy!

Ik zie het op dit moment als een soort cursus in Folden.......Kan zeker geen kwaad.

Ze zeggen niet voor niets "Winning by folding!". :D

Ik zag ook dat je al een hand hebt gepost. Heel goed, want dit is de beste manier om je spel te verbeteren.

Succes en hou ons op de hoogte!