Feedback thread Artikelen "Kansen die PS biedt"

• 7 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Sharp,

Tot nog toe ben ik erg tevreden over het materiaal.

Het enige waar ik wat problemen mee heb is de installatie van de software. Ik ben redelijk a-computechnisch en zit dan te zwoegen en ploeteren om een download van benodigde updates te vinden.

Zo is er een extra driver nodig voor die trainer. Dan wordt je doorverwezen naar een MS-site voor de download. Daar staat echter niet aangegeven welke je moet downloaden. De meesten zullen denken: wat een noob, maar ik kom daar nog niet echt uit.

Misschien is het een optie om bij zo'n link ook aan te geven wélk bestand moet worden gedownload?

Groetjes,

Z.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Zo is er een extra driver nodig voor die trainer.

Om heel eerlijk te zijn, zou je nog wel eens meer verstand kunnen hebben van computers dan mij. :D

Maar ik wil er wel even voor je achteraan gaan. Kun je wel even de melding posten die je krijgt? Die heb ik waarschijnlijk wel nodig om te kunnen kijken hoe ik je kan helpen. :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Sharp,

Tja, daar komt ie dan. Welke moet ik hebben?
      Op die pagina staat dit:

SDKs, Redistributables & Service Packs

Stay up-to-date with these downloadable service packs, updates, samples, and related components for the .NET Framework.
      Order the .NET Framework on DVD

Need the .NET Framework on DVD? We'll be shipping the Framework to customers in the US on DVD (International customers must contact their local Microsoft subsidiary.) You can order the disks today.

.NET Framework Version 2.0 Redistributable Package

Download the most recent update to the Microsoft .NET Framework and get everything you need to run applications developed using the .NET Framework.

* Download x86 version
      * Download x64 version
      * Download IA64 version

Related Redistributables

* .NET Compact Framework Version 2.0 End-User Redistributable
      * Microsoft Visual J# Version 2.0 Redistributable Package
      * Microsoft Visual Studio 2005 Tools for the Microsoft Office System (VSTO 2005) Redistributable Package (x86)
      * Microsoft Report Viewer Redistributable 2005
      * Microsoft Data Access Components (MDAC)
      * SQL Server 2005 Express Edition
      * SQL Native Client
      * Windows Installer 3.1
      * Windows Installer 2.0 for Windows 2000 and Windows NT 4.0
      * Windows Installer 2.0 for Windows 95, 98, and Me

.NET Framework Version 2.0 Software Development Kit

This SDK includes everything you need to write, build, test, and deploy .NET Framework applications—documentation, samples, and command-line tools and compilers. You must install the .NET Framework version 2.0 Redistributable Package prior to installing the SDK.

* Download x86 version
      * Download x64 version
      * Download IA64 version

Related SDKs

* DirectX
      * Microsoft Component Installer 2.0
      * Windows Installer XML (WiX)

.NET Framework 2.0 Language Packs

.NET Framework language packs contain translated text, such as error messages, for languages other than English. Without the installation of a Language Pack, these messages are displayed in English by default. Multiple language packs, each for a different language, can be installed on a single computer.

* Download x86 version
      * Download x64 version
      * Download IA64 version

Ik snap 'm niet. Jij wel?

Groetjes,

Z.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik denk dat je deze moet hebben: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en

Dan klik je halverwege de pagina op de knop Download, komt er een nieuw scherm --> opslaan.

Als je download dan klaar is direct op openen klikken, of opzoeken waar je de file hebt opgeslagen en hem dan openen. Daarna gewoon volgen wat er op je scherm komt en het zou goed moeten komen :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Thx Yoghi!

Nu werkt het tenminste :P

We komen steeds weer een stapje verder...

Groetjes,

Z.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Had het zelf ook tijdje geleden, ben blij dat het werkt en dat ik niet iets verkeerds heb gezegd :P
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik zie dat het al is opgelost. Bedankt Yoghi!