NL10: 54s Mislukte steal

• Leo
      Leo
      Bronze
      Poker Stars
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      8 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $9.55
      UTG+1: $8.40
      MP1: $19.60
      MP2: $2.10
      CO: $2.75
      Hero: $9.95
      SB: $2.75
      BB: $4.30

Pre-flop: (8 players) Hero is Button with 4:club: 5:club:
      UTG calls, UTG+1 calls, 3 folds, [color:#cc0000]Hero raises to $0.6[/color], 3 folds, UTG+1 calls.

Flop: K:diamond: 7:diamond: T:spade: ($1.45, 2 players)
      UTG+1 checks, [color:#cc0000]Hero bets $1[/color], UTG+1 calls.

Turn: 6:club: ($3.45, 2 players)
      [color:#cc0000]UTG+1 bets $1[/color], Hero calls.

River: 6:diamond: ($5.45, 2 players)
      [color:#cc0000]UTG+1 bets $1.5[/color], Hero folds.
      Uncalled bets: $1.5 returned to UTG+1.

Results:
      Final pot: $5.45

Hoi,

probeer hier te stelen, maar dat gaat niet zo goed. ;)
      UTG+1(46/10/4)

Vind zijn lijn alleen zo raar vooral preflop en dan al die agressie postflop. Denk dat mn implied odds goed genoeg waren om te callen op de turn (not sure though). Helaas gebeurt er nix.

Wat vinden jullie van mn lijn hier?
      Het gebeurt me wel vaker dat wanneer mn steals mislukken het vrij duur begint te worden.

Groeten,
      Leo
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ga eerst eens potjes stelen waar er minder mensen gelimpt hebben.

je hebt hier 2 mensen in EP die gelimpt hebben.

de kans is groot dat ze minimaal een redelijke hand hebben, suited connector PP ga maar door.
      ik weet niet hoe er verder aan tafel gespeeld werd, daardoor ga ik me niet wagen aan wat hij heeft.

maar ga eerst maar eens stelen als er minder gelimpt is. en let daarbij ook op stackgroottes. iemand met 80 BB fold minder snel dan iemand met 30 BB.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Preflop is ok wanneer je denkt dat je postflopskills beter zijn dan die van je tegenstanders.
      Flopbet mag ietsje groter, board is drawy en dan klein betten ruikt teveel naar een standaard c-bet.
      Verder nh.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Tnx, daar gaat het idd wel vaker mis, te angstige cbets. Toch eens beter op gaan letten.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik vind je flop bet wel heel goed. Mensen met een draw gaan je ook callen wanneer je 1,5 bet en wat je dan doet is ervoor zorgen dat de pot enorm groot wordt zonder dat je kennis hebt van de hand van je tegenstander. Als die een K zou hebben was het verloren geld als hij alleen een draw had had je heel sterk op de turn kunnen spelen om hem eruit te bluffen.

Bet 1$ vind ik dus helemaal prima. Zo veel hoeft het niet te zijn. Het gaat om de grootte van het bedrag zodat op zn minst bottom en middle gaan folden.

voor de rest heel goed gespeeld.

Op de turn heb je 5:1 nodig voor je straight draw en ik denk zeker dat je die kunt krijgen op de river omdat hij toch redelijk veel strength showed.
      Op de turn krijg je 4:1 dus je moet ervoor zorgen dat je op de river minimaal 1$ nog van hem wint om breakeven turnspel op te leveren. Om de hand in totaal break even te spelen moet je er meer uit krijgen omdat je op de flop geld in een grote -EV situatie hebt gestoken.

Hit je op de river raise hem dan gewoon naar 4,5 dat called hij zeker