Pokerstars

• elrio
      elrio
      Bronze
      Effe een vraagje,

Een pokerstars account heb ik wel maar heb wel nog nooit een deposit gedaan daar.
      Zou als ik de software verwijder van mijn pc, de software opnieuw installer met de link van pokerstrategy en dan een storting doe met de code PSVIP. mijn pokerstars account gelinkt zijn met pokerstrategy?

Greetz elrio
  • 4 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik denk het niet. Ik heb zelf vandaag een mail gestuurd naar pokerstars en ik kreeg dit bericht terug:

Thank you for contacting us. Please be advised that in order to have a account linked to an affiliate such as Poker Strategy, your PokerStars account needed to be open through them, since your PokerStars account was not open through Poker Strategy we can no longer link your account to them or vice versa. All players are entitled to have one PokerStars account only and therefore it wouldn't be possible to close this account and open a new one through an affiliate.

Ik heb niet gesuggereerd om eerst een deposit te maken. Dus misschien maakt dat nog enig verschil. Ik zou maar niet te optimistisch zijn. Ik heb al van veel mensen gehoord die hun pokerstars account aan pokerstrategy wouden linken en velen hebben te horen gekregen dat het niet lukte.
      Zelf speel ik nu veel SNG's op pokerstars(op partypoker heb ik mijn PS bankroll) en zou dus graag SP's verdienen. Helaas kan dit dus niet.

Succes met je linking missie :D
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik kreeg vandaag deze mail terug

Hello Domien, Thank you for your email. We are very happy to have entered into a partnership with PokerStrategyrecently. Unfortunately the partnership does not extend to already existingplayer accounts. We are aware that you already have an account with usprior to the start of this partnership, therefore you cannot collect pointswith PokerStrategy. We are currently looking at other alternatives to provide benefits to those players who already had a PokerStars account prior to our relationship with PokerStrategy. Once we have a solution we will provide you with further information. In the meantime, our VIP Club provides many valuable options for the points you may have already earned with us. Full details on the VIP Club can be found at http://www.pokerstars.com/vip/ Thank you for your patience and understanding in this matter. Regards, Sam EPokerStars Support Team
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Jammer, maar het was al te verwachten he...

Ik hoop ook echt dat ze ooit met een oplossing voor deze issue komen. Ik denk dat het alleen nog wel even zal duren X(
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ja, helaas is PokerStars niet bepaald soepel op dit punt......