Geen geld ontvangen na quiz

• showtime26
      showtime26
      Bronze
      Ik heb afgelopen maandag de quiz gemaakt en geslaagd. heb me direct aangemeld bij full tilt poker en daar mijn persoonlijke gegevens ingevuld bij de Cashier.
      Op de site staat dat ik binnen 48 uur het geld ontvangen zou moeten hebben. Het is nu 4 dagen later, maar heb nog niks gezien op mijn account.
      Dit terwijl ik alles voglens de regels heb gedaan.
      kan iemand mij hierbij helpen?

Ik zet dit op het forum omdat ik een bericht wilde sturen via contact, maar mag geen support vragen via die manier stellen, dus dan maar vanaf hier.
      Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast dank!
  • 10 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      relax addict :P

geld komt wel.

Ik moest ee nkeertje 2 weken wachten.

Lees die artikels gewoon nog eens goed door.
    • L33TPIET
      L33TPIET
      Bronze
      Zoveel artikelen zijn het ook weer niet!
      Ik moest er 3 dagen op wachten iig. Iets meer dan de 48 uur :rolleyes:
    • L33TPIET
      L33TPIET
      Bronze
      Ow en ik had een ticket aangemaakt btw,
      waar ik een snelle reactie op kreeg.
      rechts boven -> onder help ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik zet dit op het forum omdat ik een bericht wilde sturen via contact, maar mag geen support vragen via die manier stellen, dus dan maar vanaf hier.

Wanneer je vragen hebt voor de afdeling support kun je een ticket versturen. Om een ticket aan te maken kun je bovenaan in het menu klikken op "Help" en dan rechts bovenaan klikken op "nieuw ticket aanmaken".

Dan vervolgens even de situatie in het Engels uitleggen, zodat support kan kijken wat de status is en je hierover in kan lichten.

Hou me even op de hoogte als je wil.

P.S. Ook wil ik nog even meegegeven dat alles wat langer duurt in vergelijking met normaal. Dit vanwege een aantal technische problemen en een aantal zieke collega's op de afdeling support. Excuses voor het ongemak.
    • showtime26
      showtime26
      Bronze
      het is nu 8 dagen geleden en heb nog niks ontvangen op mijn full tilt account.
      Het vreemde is ook, dat mensen die via mij zijn aangemeld, wel al het geld hebben ontvangen en al punten hebben behaald.
      kan iemand mij hierbij helpen?
      Hoe kan ik anders contact opnemen met de organisatie achter pokerstrategy?

alvast bedankt!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Showtime26,

Had je al wel een ticket aangemaakt?
    • showtime26
      showtime26
      Bronze
      hio sharp,

ga ik zo doen

thnx voor de tip.
    • Yoghurt1973
      Yoghurt1973
      Bronze
      Moet je nu wel of niet een kopie ID opsturen? Hangt het af van de pokerroom? Ik kan me niet herinneren dat ik een kopie heb moeten opsturen van een ID toen ik me inschreef, dit ivm advertised friends.

Grtz. Yoghurt1973
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Yoghurt1973,

Incidenteel wordt er een ID gevraagd, ter voorkoming van fraude. Er zijn namelijk veel mensen die misbruik willen maken van ons aanbod.
    • Blackout85
      Blackout85
      Bronze
      Ik ben wel van mening dat PS de belofte van 48 uur van zijn site moet halen, want deze kunnen ze gewoon niet waarmaken.. Erg vervelend wanneer je wel het geld binnen 48 uur verwacht en vervolgens elke dag 3 keer kijkt.. Naja ik blijf maar wachten...

ps ja ik heb al een ticket aangemaak...