Stem op de winnaar van de 100K wedstrijd!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

De wedstrijd is afgelopen en het is nu tijd om te stemmen voor de winnaar van het ticket voor de $100.000 Guaranteed op PokerStars aankomende zondag.

Je kunt tot zondagmiddag 15.00 uur stemmen!

Waar dien je rekening mee te houden met stemmen?

# !!! Hoe leerzaam/interessant vond je de hand of de discussies die hieruit voortkwamen.

# De informatie die werd gegeven bij de hand. Reads, tafel image etc. Hierdoor kan een hand veel beter geanalyseerd worden.

# Interactie van de poster. Dus niet posten en vervolgens na reacties niks meer van zich laten horen.

# De manier van posten van de handen.

Hoe kun je makkelijk de posts selecteren?
      Klik op het desbetreffende strategieforum. Onderaan kun je selecteren dat je de berichten wilt zien die in de afgelopen 5 dagen gepost zijn. Klik dan op het pijltje ernaast. Je krijgt dan automatisch de posts die vallen binnen de wedstrijdtermijn.

Hoe kun je stemmen?
      Noem de naam van de persoon in deze thread en geef een korte motivatie waarom jij vind dat deze persoon de wedstrijd zou moeten winnen.

In de catergorie Nl SSS kun je stemmen op de volgende personen (6):

Lurkerbelow: 4
      TimothyVdp1: 3
      Elrio: 3
      martyk32: 2
      duvel666: 2
      Remmetje: 1
  • 12 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Sharp,

Is het de bedoeling dat je de reactie hier geeft?

En gaat het om de hand, of om de handen van de poster? Dus een totaalbeeld?

Groetjes,

Z.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Is het de bedoeling dat je de reactie hier geeft?

JA. :)

En gaat het om de hand, of om de handen van de poster? Dus een totaalbeeld?

Dit is persoonlijk. Je kunt naar het totaalbeeld kijken, maar als jij 1 hand ziet waarvan jij die echt super vind kun je daar ook op stemmen. Zolang je maar wel korte motivatie kunt geven waarom je op een bepaalde persoon stemt.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Okee, dan hier mijn keuze.

Mijn kritieken zijn puur gericht op de posts, niet op de personen!

Ik heb moeten kiezen tussen een aantal kandidaten die allen wel in aanmerking komen. Zo vind ik dat Timothy wel goede handen post, maar ik mis er een beetje de side-info. Misschien kun je i.h.v. wat meer vertellen over de tafel/personen, al heeft dat aan de andere kant met de SSS weer minder invloed, wat het zakelijk aspect weer rechtvaardig. Een pluspunt vind ik zijn ijver om te posten.

Mijn keuze in deze categorie gaat echter naar Lurkerbelow en wel om de volgende reden:

Zijn posts (verzameld) laten goed zien hoe de strijd is van een SSS-speler m.b.t. het verder willen in poker. Hij heeft duidelijk moeite met het strakke systeemspel. Dit geeft niet aan dat SSS niet klopt, maar dat het niet voor elke speler haalbaar is. Het laat een probleem zien in het gedisciplineerde spelen van een dergelijk strak systeem.

Ik vind overigens dat juist daarom het SSS zo belangrijk is voor beginnende spelers. Het leren van discipline is namelijk basis nummero 1 in poker!

Wanneer iemand niet de discipline kan opbrengen om een systeem als SSS goed te spelen, krijgt hij later in andere stijlen misschien disciplineproblemen.

Dus eigenlijk kies ik hier voor degene die i.m.o. het SSS niet goed speelt, maar wel duidelijk maakt dat hij potentie heeft om verder te komen.

Voor de anderen: sorry, maar ik mag er maar 1 kiezen :(

Groetjes,

Zeezout
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik zal zelf in de loop van de dag ook alle handen doornemen en zelf gaan stemmen in alle categorieen.

Ik ben begonnen met de SSS en ik stond versteld van de nuttige info die in deze posten staat van afgelopen week. Ook veel complimenten aan Sreteb voor zijn heldere uitleg keer op keer.

Naast de contentweek heeft Sreteb de picture van handbeoordelaar die hij naar mijn mening ruimschoots heeft verdiend!

Terug naar de wedstrijd....
      Ik heb hele interessante posten/discussies gezien, maar ik moet toch 1 iemand kiezen.

Mijn keuze is ook gevallen op Lurkerbelow. Niet zozeer om de hoeveelheid posts, wat ik overigens wel erg goed vind, maar vooral om de interactie bij de geposte handen.

De handen zelf waren al interessant en leerzaam, maar de discussie gingen vaak verder dan 1 street en dat maakte het nog completer en leerzamer. Ook werd het een en ander uitgediept wat ook erg interessant was.

Sowieso denk ik dat er heel veel nuttige info staat in de posten van afgelopen week. Iemand leert al erg veel door alleen al de posten van afgelopen week door te nemen. Complimenten aan jullie allemaal!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik stem hier ook op Lurkerbelow. Hij is degene die net nog een stapje verder gaat dan de anderen door verder te vragen op het onderwerp en ook goede vragen erbij stelt.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Zo te zien is mijn stem weinig origineel. Wilde eigenlijk op iemand anders stemmen, maar Lurkerblow heeft 'm wel verdiend.

Vind ze ook altijd leuk om te lezen omdat Lurker wat meer doorvraagt. Dat dwingt mij ook weer over dingen na te denken en dat is altijd goed. Als iets onduidelijk is, dan vraagt hij het ook gewoon en dat is een goede eigenschap.

Dus Lurker, kudos voor jou en blijf vooral posten ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Proficiat met je overwinning Lurkerblow :p
      Had wel gehoopt op dat ticket met mijn post over de AQ en geen hit.
      Vond ik wel zeer leerzaam, maar niet leerzaam genoeg dus.

De argumenten waarom ik op Lurkerblow stem zijn dezelfde zoals iedereen al hier heeft vermeld.
      Doe het goed en make us proud lurkerblow.

Grtz elrio

Stem: LURKERBLOW
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Jouw ticket komt echt nog wel Elrio, want je inzet is er naar!

Z.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Jouw ticket komt echt nog wel Elrio, want je inzet is er naar!

Z.
      Als er nog een wedstrijd komt laten we zeggen. Hopelijk wel. En hopelijk terug iets anders :p Om de variatie hoog te houden :p
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Ja ik stem hier ook op Lurkerbelow
      zeer intersante handen
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      En de winnaar is..............LurkerBelow!

Gefeliciteerd! Je hebt een ticket gewonnen voor de 100K!

Als je je PokerStars account wilt mailen naar sharp80@zeelandnet.nl dan kan ik het overboeken naar je PokerStars account.

Het toernooi kun je vinden onder het tabblad "Tourney's" en dan "Special".

Laat vanavond in de thread voor de 100K weten hoe het gaat als je wil!

Succes alvast!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tja, deze was wel erg duidelijk....

Zie je straks man!

Gefeliciteerd!

Z