Stem op de winnaar van de 100K wedstrijd!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

De wedstrijd is afgelopen en het is nu tijd om te stemmen voor de winnaar van het ticket voor de $100.000 Guaranteed op PokerStars aankomende zondag.

Je kunt tot zondagmiddag 15.00 uur stemmen!

Waar dien je rekening mee te houden met stemmen?

# !!! Hoe leerzaam/interessant vond je de hand of de discussies die hieruit voortkwamen.

# De informatie die werd gegeven bij de hand. Reads, tafel image etc. Hierdoor kan een hand veel beter geanalyseerd worden.

# Interactie van de poster. Dus niet posten en vervolgens na reacties niks meer van zich laten horen.

# De manier van posten van de handen.

Hoe kun je makkelijk de posts selecteren?
      Klik op het desbetreffende strategieforum. Onderaan kun je selecteren dat je de berichten wilt zien die in de afgelopen 5 dagen gepost zijn. Klik dan op het pijltje ernaast. Je krijgt dan automatisch de posts die vallen binnen de wedstrijdtermijn.

Hoe kun je stemmen?
      Noem de naam van de persoon in deze thread en geef een korte motivatie waarom jij vind dat deze persoon de wedstrijd zou moeten winnen.

In de catergorie SNG/MTT kun je stemmen op de volgende personen (8):

titi87: 5
      Zeezout: 3
      TimothyVdp1: 2
      Anunaki: 2
      remmetje: 1
      weedbolly: 1
      Donfooi: 1
      marcelhermus: 1
  • 9 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      verloor met JJ remmetje

In deze categorie heb ik gekozen voor de bijdrage van remmetje.
      De reden daarvoor ligt meer in de 'read' die ik op deze bijdrage heb dan op de hand zelf.

Het was een post die duidelijk onzekerheid over de hand uitsprak. Voor mij gaf dat hier de doorslag. Het was meer een 'help! doe ik dit wel goed?' -kreet en dat wil ik hiermee ook aanmoedigen voor andere spelers.

Mijn keuze is dus vooral ingegeven door de moed om zwak te zijn.

(Overigens niet negatief bedoeld t.o.v. de andere posters, want die doen het goede, namelijk posten! Mijn keuze is meer een aanmoediging voor anderen die onzeker zijn over het posten van handen)

Zeezout
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ook al kan het niet stem ik hier toch op Sharp.

Beste threads gemaakt en interessante discussies uit voortgekomen.
    • titi87
      titi87
      Bronze
      Haha ik stem ook op Sharp :P blijkbaar vond niemand mijn posts nuttig :(
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik doe niet mee in deze wedstrijd dus je kunt niet op mij stemmen. Maargoed dankzij jullie stemmen zal ik mijzelf ook een ticket gunnen voor de 100K vanavond. :D

Ik vond het nu lastiger om te stemmen aangezien de handen/posten in deze sectie heel erg dicht bij elkaar liggen. Bij de andere secties sprong er toch meer iemand tussen uit had ik het idee.

Mijn stem gaat naar TimotyVdp1. Met name DEZE hand vond ik persoonlijk erg interessant en ik denk dat de discussie over deze hand nog niet is afgelopen.

Verder vond ik DEZE hand ook leerzaam aangezien velen naar mijn mening hiermee de fout ingaan. Vervolgens wordt er ook duidelijk uitgelegd waarom dit een fold is.

Maar nogmaals, ik heb ook andere interessante handen gezien. Sowieso positief dat jullie veeel meer handen posten. Zo kunnen we alleen maar meer van elkaar leren!
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Ik stem op zeezout ik vindt de vraag slowplay of niet een zeer goeie
      Tis zo gevaarlijk maar o zo verleidelijk.
      en zeker een discussie waard
      deze
      hand dus
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik stem op Zeezout.
      omdat hij het verdient en omdat hij goede handen post en er goed over nadenkt voor te posten.

groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      En de winnaar is..............Zeezout!

Gefeliciteerd! Je hebt een ticket gewonnen voor de 100K!

Als je je PokerStars account wilt mailen naar sharp80@zeelandnet.nl dan kan ik het overboeken naar je PokerStars account.

Het toernooi kun je vinden onder het tabblad "Tourney's" en dan "Special".

Laat vanavond in de thread voor de 100K weten hoe het gaat als je wil!

Succes alvast!
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      proficiat zeezout
      Heel veel succes vanavond
      groetjes Remmetje
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      TY :D