TITAN poker /full tilt poker en pokerstar

• NimitzNL
      NimitzNL
      Bronze
      Hallo,

Nou ik ben geslaagd voor de pokerquiz.

Leuke quiz trouwens. Maar nu zie ik dat ik verplicht met titan poker moet gaan spelen om gebruik te maken van de startgeld die pokerstrategy geeft.

Alleen ik had mij al geregisteerd bij pokerstars met de psvip code en ook mijn naam geregisteerd hier op de site bij de bonus gedeelte.

Dus nu is mijn vraag: Moet ik nu titaan account openen of kan het ook met pokerstars.com??

Gr,

NimitzNL
  • 5 antwoorden
    • NimitzNL
      NimitzNL
      Bronze
      Ach nouja ik ga wel bij Full tilt poker.

En de rest van de accounts bij andere pokersites sluit ik wel. want anders word ik zelf helemaal gek :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Wanneer ik achter de computer zit dan geef zo snel mogelijk antwoord, maar wanneer ik er niet achter zit, kan ik ook niet direct antwoord geven. ;)

De pokerrooms die je normaal gesproken kunt kiezen voor je $50 gratis zijn:
      - Titan Poker
      - Full Tilt Poker
      - Party Poker
      - Mansion Poker

Op Party Poker is het op dit moment niet mogelijk vanwege technische problemen. Wanneer er een oplossing is zal dit weer mogelijk zijn.

Op Mansion Poker zal dit vanaf morgen mogelijk zijn.

PokerStars is geen optie voor de gratis $50. Wel kun je hier een depositbonus krijgen. Zie DEZE pagina.

Ook wil ik nog even meegegeven dat alles wat langer duurt in vergelijking met normaal. Dit vanwege een aantal technische problemen en een aantal zieke collega's op de afdeling support. Excuses voor het ongemak.
    • NimitzNL
      NimitzNL
      Bronze
      Bedankt voor je reactie.

Ik heb een paar handjes play money gespeeld op full tilt poker.
      En ik vind het beter dan pokerstars.

En ik heb dus ook de code van de quiz bij hun (full tilt poker) ingevuld.

Dus ik wacht rustig af hoe het verder gaat en kijken of ik wat artikelen vrij kan spelen :P

Gr,

NimitzNL
    • NimitzNL
      NimitzNL
      Bronze
      Wow,

Jullie zijn snel zeg. Ik heb het startbedrag gekregen vandaag. Ik ga met plezier beginnen met SSS.

En ik mag brons artikelen lezen :D
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      gefeliciteerd met je start kapitaal ! ! !
      doe lekker rustig aan, neem de tijd.

kijk eens op de COACHING PAGINA , daar vind je alle coachings die er gegeven worden. ook heel veel SSS voor brons. morgenmiddag om half 5 bv is er een coaching van Berliner1982. een hele goede SSS speler. check het zeker een keer uit.
      om coachings te volgen kan je het gratis programma TEAMSPEAK gebruiken.

have fun and take ur time