weaktight handconverter

• Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hallo mensen :)

Wil graag "geconverte"handen posten maar ik ben behoorlijk aan het rommelen met de converter "weak tight". Wie heeft hier een duidelijk stappenplan voor? :baby:

Ik heb me al geregistreerd bij "weak tight"en heb ook al een email-verificatie achter de rug. Ik kan wel een hand uploaden vanuit mijn handhistory van de site waar ik speel maar vervolgens kom ik niet verder. Ik weet ook waar ik mijn voorkeursinstellingen kan regelen bij "weak tight maar vervolgens gebeurt er niets......dwz. ik krijg geen geconverte versie van mijn hand te zien. Wie kan me helpen? want ik ben nu al een aantal uren aan het rotzooien. X( ?(
  • 36 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik hoop dat het zo helder is:

1. Klik bovenaan in het menu op "Post Hand".

2. Kopieer je handhistory van de hand in het lege veld en klik op "submit".

3. Hierna zie je de hand zelf. Aan de linkerkant kun je verschillende opties selecteren qua wat je wilt laten zien. Bovenaan zie je verschillende tabbladen en daar moet je klikken op "2p2".

4. De tekst die je dan ziet verschijnen kun je kopieeeren en plakken hier in het forum.

5. Wanneer je bezig bent met je post kun je op "preview" klikken onderaan en dan zie je hoe het in het forum komt te staan.
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Ik hoop dat het zo helder is:

1. Klik bovenaan in het menu op "Post Hand".

2. Kopieer je handhistory van de hand in het lege veld en klik op "submit".

3. Hierna zie je de hand zelf. Aan de linkerkant kun je verschillende opties selecteren qua wat je wilt laten zien. Bovenaan zie je verschillende tabbladen en daar moet je klikken op "2p2".

4. De tekst die je dan ziet verschijnen kun je kopieeeren en plakken hier in het forum.

5. Wanneer je bezig bent met je post kun je op "preview" klikken onderaan en dan zie je hoe het in het forum komt te staan.

Allereerst bedankt voor je reactie admin. :)

Alles gaat goed tot het moment dat ik op "p2p"klik. In dat "p2p"veld komt een soort gecodeerde tekst te staan. Zodra ik die gecodeerde tekst coöpieer en in het forum plak krijg ik vervolgens gewoon diezelfde gecodeerde tekst te zien. Ook in de pre-view ?(

Waarschijnlijk zie ik nog iets over het hoofd ......maar wat? :(

gr. Gappy
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik heb een vermoeden wat je over het hoofd ziet.. :)

Plak eens die gecodeerde tekst in deze thread als je wil.
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      hoi,

Ik heb een vermoeden wat je over het hoofd ziet.. :)

Plak eens die gecodeerde tekst in deze thread als je wil.

Hoi Sharp80 :)

Hier is er ééntje.

0 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:

Pre-flop: ($0, 0 players)

Wat mij opvalt is het ontbreken van inzet en aantal spelers. ?( Wellicht haal jij er meer uit.

gr. Gappy
    • duvel666
      duvel666
      Gold
      ik heb hetzelfde probleem op weaktight,
      hand erin kopieren en dergelijk gaat goed,
      maar als resultaat hetzelfde als jij,
      een blanco hand

misschien iets te maken met de format, komen jouw handen ook vanop mansion??
      anders kan ik ook niet verzinenn wat het is, want doe alles volgens het boekje....

ik gebruik daarom momenteel de convertor vanop http://www.neildewhurst.com
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door duvel666
      ik heb hetzelfde probleem op weaktight,
      hand erin kopieren en dergelijk gaat goed,
      maar als resultaat hetzelfde als jij,
      een blanco hand

misschien iets te maken met de format, komen jouw handen ook vanop mansion??
      anders kan ik ook niet verzinenn wat het is, want doe alles volgens het boekje....

ik gebruik daarom momenteel de convertor vanop http://www.neildewhurst.com
      Hoi duvel666 :) ,

Ja, hand kwam van Mansion.......Wil eerst ff het commentaar van Sharp80 afwachten ........Anders ga ik ook "neildewhurst"proberen. Begrijp dat jij daar geen problemen ondervindt. Misschien hebben anderen dit probleem ook bij "weaktight".

gr. Gappy
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Gappy,

Duvel666 heeft helemaal gelijk. Mansion kan idd een probleem zijn.
      Het beste kun je het advies van duvel666 opvolgen en de convertor van neildewhurst gebruiken. Zie HIER een overzicht van de convertors.

Succes!
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      hoi Gappy,

Duvel666 heeft helemaal gelijk. Mansion kan idd een probleem zijn.
      Het beste kun je het advies van duvel666 opvolgen en de convertor van neildewhurst gebruiken. Zie HIER een overzicht van de convertors.

Succes!
      Ok....bedankt mensen.....Ik ga eens kijken of ik met "neildewhurst " meer succes heb. Als het niet lukt laat ik weer weten.

gr. Gappy :)
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hallo mensen :( ,

Vandaag "Neildewhurst "gedownload, mezelf geregistreerd, hand uit de geschiedenis van "Mansion"in de convector geplakt. Eerst nog de diverse instellingen ingesteld waarna ik een soort algemeen voorbeeld te zien kreeg.....so far so good........Hand er dus ingeplakt, op "Submit'" gedrukt en er gebeurd nop......Zelfs geen gecodeerde tekst.

:evil: :evil: :evil:

gr. Gappy , Heeft er iemand goede raad???
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      En output op 2+2 zetten? Dat schijnt te werken bij velen. :)
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gappy
      Hallo mensen :( ,

Vandaag "Neildewhurst "gedownload, mezelf geregistreerd, hand uit de geschiedenis van "Mansion"in de convector geplakt. Eerst nog de diverse instellingen ingesteld waarna ik een soort algemeen voorbeeld te zien kreeg.....so far so good........Hand er dus ingeplakt, op "Submit'" gedrukt en er gebeurd nop......Zelfs geen gecodeerde tekst.

:evil: :evil: :evil:

gr. Gappy , Heeft er iemand goede raad???
      Heb hetzelfde, bij HH's van andere rooms nog nooit problemen gehad, alleen met die van Mansion, die kan ik nergens converten.
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hoi Sharp80 :) ,

Ik had idd. die output ook nog op 2+2 gezet maar dat maakt geen verschil. Ik ben bang dat ik geen "Mansion"handen kan posten. :( Heb je nog andere opties?

gr. Gappy
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Gappy,

Ik zal eens verder informeren voor je, want ik speel zelf niet op Mansion, dus ik kan het niet voor je uitproberen.

Zodra ik een oplossing heb zal ik het in deze thread plaatsen.
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hallo mensen :) ,

Nou... dan post ik voorlopig nog maar even geen handen. :] Ik probeer zo snel mogelijk de bonus vrij te spelen en verkas dan naar een site waarvan ik de handen wel kan posten. Ik denk dat die geposte handen heel leerzaam zijn. Ik kan natuurlijk ook kijken naar de geposte handen van anderen en bekijken wat ik in een soortgelijke situatie gedaan zou hebben.

Misschien brengt tijd wel raad, ....in ieder geval; bedankt voor het meedenken allemaal.

gr. Gappy
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      laatste keer da ik een hand heb gepost met mansion lukte het wel dus :P
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      laatste keer da ik een hand heb gepost met mansion lukte het wel dus

Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te leren hoe je een hand van Mansion kunt converten? :D
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Dus:
      klik op last hand rechtsboven in je schermpje
      kopieer daar alles behalve next previous, dus de betreffende hand.
      ga naar weaktight en log in/registreer
      klik op post hand en plak daar het gekopieerde
      druk op submit
      je krijgt dan normaal gezien daar je hand maar als iedereen gefold heeft op de flop ofzo krijg je niet je hole cards te zien dus moet je die manueel toevoegen later
      klik op 2p2 of FTR (normaal gezien werken ze allebei) en druk op copy to clipboard
      open topic en plak
      nu moet je nog enkele aanpassingen doen, manueel, bvb. hole cards toevoegen en resultaten verwijderen e.d.

voila :)

groeten
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      Dus:
      klik op last hand rechtsboven in je schermpje
      kopieer daar alles behalve next previous, dus de betreffende hand.
      ga naar weaktight en log in/registreer
      klik op post hand en plak daar het gekopieerde
      druk op submit
      je krijgt dan normaal gezien daar je hand maar als iedereen gefold heeft op de flop ofzo krijg je niet je hole cards te zien dus moet je die manueel toevoegen later
      klik op 2p2 of FTR (normaal gezien werken ze allebei) en druk op copy to clipboard
      open topic en plak
      nu moet je nog enkele aanpassingen doen, manueel, bvb. hole cards toevoegen en resultaten verwijderen e.d.

voila :)

groeten
      Hoi TimothyVdp1 :) ,

Ik dacht ff.....nou kan ik ook gaan posten maar wederom noppes :(

Heb precies gedaan wat jij gedaan hebt, volgens mij.......Ben wel benieuwd welke browser jij gebruikt. Heb zelf Firefox.

Bedenk me dat het 'm wel eens daar in kan zitten. Heb ook wel eens met internetbankieren problemen gehad toen Firefox nog niet zo bekend was.

Onder de Raw-tab krijg ik een originele copie te zien. Onder die andere tabs geeft de Conversie aan dat er geen spelers zijn en ook geen inzet bekend is. :rolleyes:

gr. Gappy
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zou je eens je handhistory hier kunnen zetten?

Ik zie dat je er veel tijd en moeite insteekt om een hand te posten, dus ik wil wel even er wat tijd aan besteden door zelf te proberen en te zoeken :)
    • 1
    • 2