aq

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      oke ik heb een beetje een probleem als mensen heel passief wachten op de bubble. ik probeer dan ook een beetje misbruik te maken als ik een boel chipjes heb.
      maar goed hier verloor ik dus een boel chipjes.

hierdoor werd mijn positie een stuk zwakker.

mijn gedachtengang was hier hij checkt, dus ik zet hem all in dan pak ik de pot op.

PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t150 (5 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Button (t2565)
      SB (t3759)
      BB (t1700)
      UTG (t960)
      Hero (t4516)

Preflop: Hero is MP with A, Q.
      1 fold, Hero raises to t450, 2 folds, BB calls t300.

Flop: (t975) 6, 9, T (2 players)
      BB checks, Hero bets t4066 (All-In), BB calls t1250 (All-In).

Turn: (t6291) T (2 players, 2 all-in)

River: (t6291) T (2 players, 2 all-in)

Final Pot: t3475

Results in white below:
      BB has 9c 9d (full house, tens full of nines).
      Hero has Ad Qh (three of a kind, tens).
      Outcome: BB wins t3475.

verder vraag ik me af hoe de rest het bubble spel met veel passieve mensen speelt. ik ben er nu een aantal maal uitgegaan omdat ik simpelweg het actiefste ben. en de rest dus maar wachten op die premiums.
  • 4 antwoorden
    • titi87
      titi87
      Bronze
      ik zou iets meer betten voor de flop, maar dat verandert niks aan de hand. klassiek coinflipje. Ken beuren. Ik hou er ook wel van om met wat grotere range te pushen op een passieve tafel, maar dan doe ik het wel preflop..
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik had hier zelf denk ik niet all-in geraised met alleen AQ als overcards. Er is best een kans dat hij een klein pair heeft, of een JT (en daarom callt)

Feitelijk heb je nog niets. Ik zeg niet dat ik dit goed zie! Ben namelijk zelf ook benieuwd wat de experts hiervan zeggen.

Een kleinere raise had hem nog kunnen laten folden met een pair of draw, nu liep je het risico door een echt goede hand te worden gecalled.

Aan de andere kant kun je hem wel uitschakelen, maar om daar bijna je halve stack voor te zetten op een high-card?

Experts: please give us a hand! :D

Z.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      nh
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      wel prima gespeeld vind ik, al zou je op de flop ook c/f kunnen spelen.