2/4 SH A9o

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)  
      MP3:
      $123
      Hero:
      $191.50

2/4 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9:spade: , A:club:
      MP2 calls, MP3 raises, 2 folds, SB calls, Hero calls, MP2 calls.

Flop: (8.00 SB) 9:club: , J:spade: , 8:heart: (4 players)
      SB checks, Hero checks, MP2 checks, MP3 bets, SB calls, Hero raises, MP2 folds, MP3 3-bets, SB calls, Hero calls.

Turn: (8.50 BB) 9:diamond: (3 players)
      SB checks, Hero checks, MP3 bets, SB calls, Hero raises, MP3 3-bets, SB calls, Hero caps, MP3 calls, SB calls.

River: (20.50 BB) 3:diamond: (3 players)
      SB checks, Hero bets, MP3 raises, SB folds, Hero calls.

Final Pot: 24.50 BB

c/r op flop overplayed? Denk het zelf niet aangezien zijn range hier wel groot is.
      Moet ik hier de turn cappen en daarna river donken? Er is kans dat ik al tegen een straat of een FH zit.

MP3 overschat zijn handen nogal eens, had hem eerder AA op een JJQKx board heel hard zien overplayen.
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      heb ik niet echt een idee van. ben echt slecht in deze soort handen te spelen. maar ik zou het waarschijnlijk ook doen.
      wat doe je na zijn 3-bet als er een rag verschijnt op de turn? en nog een op de river?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Turn zeker nog eens callen en dan kijken op de river hoeveel mensen er nog over zijn en wat er voor me is gebeurd, beetje afhankelijk van de situatie dus :P
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Als hij zijn handen inderdaad overplayed, goed gespeeld!

Anders call ik de 3-bet op de Turn alleen en spel c/c River.

Als hij op de Flop hier met overcards (AK,AQ,AT) freecardraises kan maken, donk/call (of 3-bet als hij zijn handen overplayed) ik de Turn.