party bug

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Hey mensen,

wie kent dit verschijnsel:

Je raised en krijgt een caller.
      Op de flop gaat ie van de tafel af jij bet. Opeens wordt er een turn en river gedeeld en krijgt de gene met de beste pokerhand de pot.

In mijn ogen is dit onzin. ALs je van tafel af gaat hoor je gewoon de hand auto te verliezen. Nu heb je geen invloed als goede speler meer over de pot. Stel je voor je hebt AA die ander called met 33

Op de flop is KQJ nu zou hij je bet op de flop nooit callen. Maar hij gaat van tafel af en krijgt een gratis turn en river. River is dan bijvoorbeeld een 3 en jij verliest de pot..

:(

Wat is dit nou voor oneerlijke onzin
  • 3 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      is dat zo??? dat is sick. slaat helemaal nergens op, zou voor mij al een rede zijn om te klagen en over te stappen, want dit is gewoon cheaten, sitout for potcontrol noemen we dit, heel erg handig op een drawing hand als je tegenstander je geen impl odds geeft.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Gelukkig komt bovenstaande niet vaak voor, maar dit kan door de internetverbinding protectie die erop zit.

Mocht onverhoopt je internetverbinding wegvallen dan verlies je niet een grote pot, omdat de persoon die dat doorheeft natuurlijk bet en jouw hand automatisch gefold wordt. (misschien heb je wel de nuts, verlies je nog!)
      Het principe hiervan is natuurlijk hartstikke goed en ik ben blij dat dit bestaat.

Mocht je deze situaties, als dat ajfonso beschrijft, willen voorkomen, kun je 2 dingen doen:
      - Aan een tafel gaan zitten zonder internet protection. (hiervan krijg je ook een melding als je aan de tafel gaat zitten)
      - De speler die dit trucje uithaalt rapporteren bij de support van Party. Zij gaan dan in de history kijken of het wel in de haak is. Kortom even naam noteren wanneer je het idee hebt dat je hier........ wordt.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik had het eens toen in 15BB pot ofzo met set azen en ik had wel gewoon die pot verloren X(