Elrio SNG 1$+0.10$ 1

• elrio
      elrio
      Bronze
      In deze Thread ga ik verschillende SNG posten die ik opneem van 1 tafel. EN bespreken met jullie.

Zo ga ik mijn SNG opnemen.

1) Uitleg welke SNG
      2) Beginfase, alle handen die ik krijg tonen, de handen die ik speel laten spelen.
      3) Toch wel voor mij moeilijkste fase, middenfase omdat ik dan meestal met beginfase mijn stack beetje uitgebouwd heb en wil ik meestal te Tight spelen in middenfase en ik dan meestal vroeg in de Push/Fold fase zit door het passeren van de blinds.
      4) Laatste fase, Bubbel en ITM. Duidelijke voorkeur als ik Push/Fold moet spelen. Welke handen ik had moeten pushen of welke handen helemaal niet.

Grtz elrio
  • 12 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Een eerste SNG

http://www.megaupload.com/nl/?d=Y0YYM1Y5
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      heb je video juist bekeken, geen domme move, gewoon pech dat je tegen QQ komt;

ma persoonlijk ga ik pas in push/fold modus als ik minder dan 10BB heb en zou ik hier 4BB geraist hebben,
      moet je ook eens proberen..
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Elrio,

Leuk dat je ook een video hebt gemaakt!

Ik zal per minuut even de suggesties aangeven:

5.00 Hier vraag je of men een notitie zou maken over meatcleaver en zoja, welke notitie. Wat mij in de paar handen met hem opvalt is dat hij erg agressief is postflop. Iedere keer gaat hij all-in. Ook speelt hij volgens jouw notitie en de handen die we konden zien erg loose preflop. Ik zou hier zeker een notitie van maken. Wanneer je met hem in een hand zit, zorg dan dat je een goede hand hebt en wees voorbereid dat het een all-in wordt.

5.30 Hier heb je ATo en er is vanuit EP 2x gecalled. Ik heb deze in de SNG Wizard ingevoerd om te kijken met welke handen je hier zou kunnen pushen. ATo vond ik zelf ook iets te slecht, maar vond het erg close. Tenzij ze beide erg loose zijn (kan ik niet beoordelen) heb je misschien behoorlijk veel fold equity.
      Uit de SnG Wizard bleek dat je in deze situatie de volgende handen kunt pushen: 66+, AJ+ en ATs+. Was achteraf inderdaad close.

7.20 Hoofdvogel gaf het ook al aan en ik kan me daar wel in vinden, pushen kan vanaf 13BB, maar persoonlijk push ik liever ook pas vanaf 10BB. Nogmaals, het is niet per definitie slecht hoor, is puur ter overweging. Wel zou ik hier in plaats van 4 BB naar 2,5-3BB raisen.
      Ook deze hand heb ik ingevoerd in de SNG Wizard en dit blijkt een duidelijke fold te zijn. In deze situatie kun je de volgende handen profitabel pushen: 55+, AT+, A8s+.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Zoals al zij voor die laatste hand zag ik op de SNG tool dat ik kon Stealen. Maar omdat ik minder dan 13BB had, dacht ik te kunnen pushen. Nu blijkt dus van niet. In vervolg zal ik aan iets van 10BB push fold toepassen met de iets zwakere handen. Met de sterke handen denk ik toch wel dat ik vanaf 13BB kan pushen. (vb JJ+, AJ+)

Volgende keer raise ik gewoon zoals je zegt naar 2.5 tot 3 BB.
      Die SNG wizard is dat freeware of betalend?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      De SNG Wizard heeft een gratis trialversie van 30 dagen, daarna moet je er voor betalen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      http://www.megaupload.com/nl/?d=RZXNZ2L9

Hier een tweede SNG van gisteren avond. Graag reacties bij de acties bij de volgende tijdstippen.

1.45
      2.20
      5.20
      7.00
      10.10
      10.50
      11.40

grtz elrio
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Elrio,

Ik zou hier een aparte thread voor aanmaken, anders krijg je reacties van verschillende SnG's door elkaar.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik had eigenlijk gedacht om al mijn SNG die ik opneem bij elkaar te kunnen zetten. Ben eigenlijk van plan om het meerdere deel van mijn SNG online te plaatsen. Als ik dan voor iedere SNG een aparte thread moet maken is een beetje veel niet?
      Of kan er geen soort Tabblad komen waar ik dan mijn SNG inkomen in elk een apparte thread?

Of toch niet?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Dat het veel wordt maakt niet uit, geef bijvoorbeeld per thread aan: "SNG 1 Elrio" en dan 2 etc. Al maak je 100 threads.

Het punt met alles in 1 thread zetten is dat mensen die later lid worden of dan pas kijken niet zo snel meer zullen reageren. Daarbij komt alles door elkaar heen te staan.

Met 1 video per thread blijft alles overzichtelijker en heb je ook veel meer kans dat je video's worden bekeken en je feedback krijgt.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      VOila heb nieuwe thread aangemaakt, mss kunnen de overbodige reacties hier verwijderd worden.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      even 2 reacties op je video.

ik merkte dat je soms wat onzeker bent wat je met je handjes moet doen. en dat je na een hand verloren te hebben er vanuit ging dat het een domme move was.
      ik zou daarom zeggen dat je niet teveel S&GO tegelijk moet spelen, wat je geloof ik al deed.
      en lekker blijven studeren natuurlijk.

verder is in de fase waar je zit 2,5 a 3 BB raisen vaak al genoeg, dit heeft sharp ook al aangekaart.
      op het moment dat je hier 4x de bb raiset ben je redelijk pot commited door je relatief kleine stack.
      met 3 BB raisen hoe je nog genoeg over om een push mee te maken.

wel leuke video ben de tweede ook al aan het downloaden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik speelde inderdaag meerdere SNG tegelijk, tot gisterenavond dan gaf zeezout me de raad om maar 1 SNG te spelen en ze op te nemen, wat ik ook al gedaan heb.

Grtz elrio