Elrio SNG 1$+0.10$ 2

• 10 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ik weet niet of ik alles goe zie maar dit is mijn mening erover.

1.45 bedoel je QJ mee denk ik
      je zou hem eventueel kunnen spelen. ik denk dat ik hem hier geraised had. je zit redelijk in positie.
      officieel is folden hier volgens mij de juiste optie. op de button had je een andere beslissing gehad

2.20
      is indd een twijfelgevalletje. ik persoonlijk zou hem spelen, maar dat is ook 1 van mijn leaks. ben iets te enthousiast met het willen spelen. maar je zit hier aan een 6 handed tafel. en of je hem wilt spelen is afhankelijk van hoe de rest op raises reageert. en je reads op die mensen.
      officieel is folden hier ook weer de juiste optie.

ik denk dat het voor jou op dit moment goed is dat je beide hebt gefold.
      als iemand je callt denk ik dat je een lastige beslissing hebt.
      nu gewoon nog heel tight spelen. dan vermijd je die lastige beslissingen voor je stack
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      5.20 is indd lastig met die 9 10.

ik denk dat hij hier een 7 heeft en je fold op de river goed is.
      je hebt hier vrij weinig fiches om nog wat te kunnen doen, als je meer had gehad had je eventueel op turn nog een betje kunnnen doen voor informatie.

wel kan het zinnig zijn dat je vooruitdenkt. je doet hier een potbet, maar wat doe je als hij callt of reraised.
      je speelt maar tegen 1 persoon, ga na of je hem zwak of sterk vind.

verder was het indd lastig deze hand.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      7.00 is een easy fold. mede door de calls.

verder weet ik niet of ik hem uberhaupt had gepusht. de BB heeft je makkelijk gecoverd en zal je dus wat sneller callen.
      je moet bij je pushes ook rekening houden met de stackgroottes van de mensen waar je tegen speelt. je kan makkelijker pushen tegen wat kleinere stacks. omdat hun bij een call ook hun toernooi op het spel zetten.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      10.10 met 8 9

easy fold voor mij.

je komt nog wel in een betere positie door de sitout. en je weet ook niet wat de bigstack gaat doen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      10.50 is denk ik een push.
      maar dat is afhankelijk van indd zijn calling range.

maar dit is een lastige.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      11.40 had ik gefold. je zit tegen 2 man in de blinds. en met die sitout komt er waarschijnlijk wel een betere positie.

maar vervelend dat hij AK heeft en op de river zijn straatje hit.

neem ook in je achterhoofd mee dat je de hand ervoor ook hebt gepusht. hoe vaker je pusht hoe minder ze je gaan geloven. dat is denk ik ook de reden dat ik hem hier waarschijnlijk had gefold

leuke video en er zitten wel een aantal interessante situaties in waar ik ook niet helemaal zeker ben van mijn reactie.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      OJ elrio,

QJs is voor mij een call
      AQo is voor mij een raise
      910s, bet minder op de flop potsized bet is niet nodig. Daarna een duidelijke fold
      87s is voor mij een fold
      89s is voor mij een push
      K4o is voor mij een fold
      810s is voor mij een fold(one gapper suited is een fold volgens icm)

Overall vind ik dat je zelf te tight speelt waardoor je op een gegeven moment geen stack meer overhoudt. Ook merk ik dat je teveel twijfelt. Proberen alle artikelen nog eens te lezen, en vragen stellen wanneer je die hebt.

M.v.g.
      Danny
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      tight play doorheen het spel is goed, je tegenstanders zien dit ook dat moet je in gedachten houden;
      daarom moet je sneller pushen in de push/fold modus en dus agressiever spelen om verder in het spel te geraken

- 1'50'': JQs had ik ook gefold,

- 2'20'': QAo zou ik geraist hebben,

- 5': 9Ts had ik zeker gepushd, je hebt meer als 10BB (en minder dan 13BB) maar je bent shortstack dus moet je ervoor gaan.

- 7': 87s had ik ook gepushd om dezelfde reden, alhoewel je moet opletten met meerdere keren achter elkaar te pushen, tegenstander gaat je push dan minder respecteren. (had ik 9Ts gepusht, zou ik 87s vlak daarna met 2 limpers folden)

- 10': 89s folden is een moeilijke beslissing, zou hier ook wel folden

- 11'-12':Q9o goeie push, vlak daarna T8s normaal ook een push maar je hebt de vorige ook gepusht, dus zou ik hier ook folden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Denk toch dat ik in het vervolg iets minder tight ga spelen. Is wel waar dat ik vaak onzeker ben. Ik denk altijd bij een bet dat die speler de beste hand heeft. DIt resulteert vaak dat ik alleen maar speel als ik heel zeker ben. (Zeer tight dus).

Als ik bijvoorbeeld K10 heb en ik call. Zie de flop. Koning op de flop. Tegenstander bet. Denk ik altijd dat tegenstander KJ, KQ, KK of KA heeft.

Ik ga nu niet meer spelen tot ik alle artikelen gelezen heb. Heb nog 2 video's staan. In de loop van de week zet ik ze mss ook online. Ga in de week die komt deze 4 video's goed evalueren en de leaks zoeken. Om dan na de examens terug SNG te spelen.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi Elrio,

Tot nu toe heb ik je vid nog niet kunnen bekijken omdat het bestand om de een of andere reden niet beschikbaar is...

Over je post; het is idd erg belangrijk eerst de artikelen door te lezen. Wat ik je ook aan kan raden is, de verschillen met een andere strategie die je al geleerd hebt (bijv. SSS ofzo) voor jezelf op te schrijven.
      Mocht je moeite met leren hebben ofzo, dan kan het ook werken de engelse artikelen te kopieeren naar een word bestand en deze te vertalen naar het Nederlands.

Wat betreft SnG's... Download gewoon die trainer en ga zoveel mogelijk oefenen daarmee!

Just some tips ;)

Veel succes!

Groeten,
      Leo