Alternatief/Toevoeging voor video's?

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik ben vanmorgen wellicht een alternatief/toevoeging tegengekomen voor de video's.

Gisteren zat ik de video van Elrio te bekijken en er kwamen veel situaties voor die ik graag wilde invoeren in de SNG Wizard. Echter dit kost heel veel tijd.

Ik zat dus te denken aan een makkelijkere manier. Vanmorgen vond ik de universal handreplayer. Deze kun je HIER vinden. Hierin kun je de handhistory invoeren en deze kun je dan uitgebreid bekijken. Deze software is volledig gratis en zelfs in het Nederlands!

Net als bij een video zie je de gewone tafel en het hele verloop van de hand. Het voordeel is dat je net zoals bij een CD speler terug kunt gaan en vooruit. Je kunt dus met een simpele druk op de knop naar de volgende hand gaan.

Elke hand is genummerd dus bij het plaatsen van een handhistory kun je aangeven welke handen je beoordeeld wilt hebben.

Hoe zouden we hiermee kunnen werken?

Simpel door een handhistory te plaatsen in dit forum. (gebruik bijv. rapidshare). De andere leden kunnen deze handhistory dan inladen in de universal handreplayer om dan vervolgens te analyseren. De feedback kan dan het beste in het forum gezet worden. Dus bijv: hand 2 bla bla.

Zeker bij SnG's vind ik het plaatsen van een handhistory een groot voordeel mits deze van Pokerstars of Party Poker is. Deze kan ik dan namelijk makkelijk importeren in de SnG Wizard, waardoor ik de handen beter kan analyseren.

Laat even weten wat jullie ervan vinden!
  • 19 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Wel goed gevonden ze sharp. Zal wel handige tool worden.
      Hoe je een handhistory kan plaatsen op dit forum door middel van rapidshare zou ik graag eens uitgelegd zien.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      je hele hand history van een tourney in een .zip zetten en dan uploaden bij rapidshare.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Zou echt geniaal goed zijn. Niet alleen voor singe table sng's maar ook voor bijvoorbeeld de softe multi table sng's van stars of ook MTT, ik ga er zeker gebruik van maken. Ga er gouw gebruik van maken voor mezelf (ff een 45-man turbo op stars spelen). Laat zeker nog weten hoe ik het vind.

greetz,

jeroen

PS: Weet ook niet hoe iets up te loaden op rapidshare.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Klikken op Bladeren... File selecteren en dan Upload! :P
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Het programma zelf heb ik nog niet kunnen bekijken, zit nu namelijk nog in school :p. Toch leuk he :p
      Eenmaal thuisgekomen ga ik wel eens kijken hoe het zit met deze tool.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Ziezo, Ik heb even een 3.25 45 man turbo gespeeld. en de handhistorie omgezet met het programme (makkelijk te gebruiken).

dit is de link: http://rapidshare.com/files/98446771/Test_handconverter.xml.html

Tis meer een test zodat de mensen eens zouden kunnen kijken hoe het in zijn werk gaat. Maar als je het toch even checkt, geef dan je mening even over de drie handen die ik gespeeld heb. (je kan beneden in het venster makkelijk zien welke het zijn, ze staan namelijk aangeduid met kleur)

Dit is een hele, eenvoudige en leerrijke manier van handen posten.

Ik ga er alvast gebruik van maken om interessante toernooien voor jullie up te loaden, hopelijk doen jullie hetzelfde.

greetz,

jeroen
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Geniaal idee dat proggie...

Ik wil zelf al een poos een video maken maar ik ondervind wat problemen met mijn video en geluidskaart(oud beestje die PC van mij :D ) Dit is dus een goed alternatief. Het enige wat je als speler niet kan doen is uitleggen waarom je een hand zo en zo speelt. Maar dit is natuurlijk in te halen door op het forum de uitleg erbij te geven.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Je kunt natuurlijk een audioprogramma gebruiken om je handen voor jezelf van commentaar te voorzien. Even hand opnoemen en pauze aan/uit zetten indien nodig.

Dat werk ws wel op je pc, is alleen voor jezelf, want posten heeft dan niet zoveel zin, maar je kunt er wel je hand mee verduidelijken in je post

Suc6

Z.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Klopt het dat het bestandje 2 handen laat zien?
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Nee zouden een handje of 50 moeten zijn.

waarbij ik drie handen effectief gespeeld heb.

EDIT: 30 handjes 3 effectief gespeeld.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Dan werkt dat klote ding bij mij niet :D
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Door deze tool is het eigenlijk niet meer nodig om video's te maken en hier te posten.
      Of toch nog wel?
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik heb toch zo'n moeite om een hand terug te vinden op mijn pc.( SPeel op Titan)
      Wie kan mij vertellen hoe ik een bepaalde SNG terug vind in mijn Tounament geschiedenis.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Dan werkt dat klote ding bij mij niet :D
      Heb ff zelf mijn eigen upload gedownload om te checken of het lukt als je het download en alles gaat perfect.

Dus moet aan iets anders liggen
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      heb hem net gedownload is indd ideaal.

je kunt je commentaar er gewoon in de post erbij zetten.

maar ik heb nog wel 2 vraagjes.

eerst die AK. waarom reraise je hem als je daarna niet de all in callt. ik heb hem hiervoor nog niks geks zien doen. dus ik zou het niet op een button raise houden.

die a 10 had ik misschien wel gepusht. ipv 3bet. maar ik denk dat je op een reraise had gerekend, of ging je van je tight image uit.

verder vond ik die K10 niet ideaal ook qua positie. je hebt weinig en 2 grote stacks hebben het geld er al in zitten. verder is dit nog met 7 man. je bent natuurlijk erg thight geweest, en je had een beetje pech tegen JJ te zitten.

maar zo zie ik het :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Elrio

Je kunt het best gewoon even bijhouden welde datum en de hoeveelste p[artij. Kun je het gewoon zien aan je date/time stamp van je bestand in je verkenner

Z.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      AK is een standaard reraise hand en ik call niet aangezien er na mij nog een reraise is + calls.

A10 had ik kunne pushe maar ik dacht hier de blinds te kunne pakke met een standaard raise

K10 was niet goed gespeeld. Daar geef jij de correcte uitleg.

greetz,

jeroen
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Lees eerst DEZE instructie goed door als jullie willen. Alleen maar goed dat jullie enthousiast zijn, maar we moeten er wel voor zorgen dat het geen rommelige boel wordt. ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Is deze methode nu beter dan video's? Ikzelf denk toch blijven video's te maken van sommige SNG. Als ik ze niet opneem en toch komen er interresante handen in voor dan ga ik ze met deze methode posten.

Denk toch dat je in video's beter kan inschatten wat je op het moment zelf dacht.
      Grtz elrio