Pokertracker en Mansion

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Kan er iemand voor mij ff uitleggen welke stappen ik specifiek moet ondernemen om dit te doen werken?
      Ik heb pokertracker al gedownload en de database geconfigured (in de programfiles/mansionpoker/...)
      Ik heb het nog wel niet geregistreerd.
      Ik krijg deze melding:
      ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. If you continue to have problems, please contact support@pokertracker.com.

Please help :D

groeten
  • 3 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Install the latest PATCH, version 2.17.01g from this link (MAKE SURE YOU DOWNLOAD THE PATCH INSTALL, the second link on this page, and NOT the full version:
      http://www.pokertracker3.com/products/PTH/download.php

Then click at the help link at the top right corner of the auto-import window and there is a link to the SQLite drivers that you need to download and install there.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi TimothyVdp1,

Welke versie van PT heb je? Ik zie namelijk in deze posts een paar keer versie 3 (PT3) voorbij komen.

Ik zou je wel willen helpen, maar ben niet zo'n techneut. Het beste kun je de meldingen op het PokerTracker forum plaatsen. Het pokertrackerforum kun je HIER vinden. Dan iets naar onderen scrollen en je vraag bij PokerTracker Holdem (PTH) stellen wanneer je versie 2 hebt.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Het werkt al, was het vergeten te melden in men vorige post :D
      Ik heb gewoon versie 2, maar het forum zit al op de nieuwe link dus heb ik het daar gevraagd en gedaan wat er in men vorige post staat en het werkt nu :)

groeten