Nl10: Ak

• Leo
      Leo
      Bronze
      Poker Stars
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      8 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $9.65
      UTG+1: $10.05
      MP1: $6
      MP2: $1.25
      CO: $1.85
      Button: $30.65
      Hero: $11
      BB: $5.40

Pre-flop: (8 players) Hero is SB with A:club: K:diamond:
      6 folds, [color:#cc0000]Hero raises to $0.4[/color], BB calls.

Flop: K:spade: 2:spade: 2:club: ($0.8, 2 players)
      [color:#cc0000]Hero bets $0.6[/color], BB calls.

Turn: 3:heart: ($2, 2 players)
      [color:#cc0000]Hero bets $1.2[/color], BB calls.

River: 3:spade: ($4.4, 2 players)
      [color:#cc0000]Hero bets $1[/color], [color:#cc0000]BB raises all-in $3.2[/color], Hero calls.

Results:
      Final pot: $10.8

Hmm, moet ik hier wel callen? En zijn de betsizes wel oke?
      BB(20/3/1)
  • 5 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      river zou je evt. check call kunnen doen, hij zou wel is een flush gehit kunnen hebben
      voor die extra 2$ zou ik ook niet folden

groeten
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      ik zou de river check folden. de enige hand die je hier verslaat is een koning met een slechtere kicker. het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat hij daarmee pushed op zo een board. het lijkt er hier sterk op dat hij een 2 slowplayed. die bet op de river is lastig. je bent hier waarschijnlijk verslagen, maar de odds die je kreigt zijn erg goed. maar nogmaals door te checken op de river breng je jezelf niet in deze situatie.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Omdat hij zo passive is, leek mij een blockbet op de river het meest toepasselijke omdat de flush komt.
      Hij heeft echter zo'n kleine stack dat ik niet zeker ben of dit wel een goede move is. Vervolgens hoor ik dan uiteraard wel te folden op een reraise, maar goed ;)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Laat nogmaals zien hoe vervelend OOP spelen is.

een blockbet plaatsen wij tegen aggro spelers niet tegen passive spelers. Passieve spelers zeggen gewoon de waarheid met hund handjes. Een aggro kan lelijk veel bluffen met die scarecard dus is een blockbet daar meer toepasselijk.

Bet de turn meer. Iets van 1,9 ofzo Ik zie iemand die 20/3 speelt heel vaak met plaatjes handen spelen!!!!! KJ KQ KT misschien. Bet de turn de pot om max value uit draws te krijgen en de K handen.

De river is heel lastig als je gaat bekijken hoeveel mogelijkheden er zijn. Maar je kan hem simpel voor jezelf maken door een smoesje te bedenken dat opzich best waar kan zijn.

Als hij een goede toppair heeft gaat hij die minimaal op de flop of turn reraisen lijkt me? Als hij toppair slowplayed is dat vreemd op zon flushflop. Ik zou theoretisch gezien c/f spelen. Maar in reality zou ik na de turn de pot te hebben gebet de river hem all in zetten..... Ook omdat ik zelf beetje potcomitted ben... Heeft ermee te maken dat je de kansen afweegt dat hij hier met een K shoved of met een flush shoved en de potodds die je krijgt. Als je op de turn de pot bet geef je hem zo slechte potodds/implied odds voor zijn flush dat hij zo goed als geen winst heeft gemaakt op de river.... Met dat excuus zet ik hem dan all in...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Bet meer op de turn. Blockbet op de river heeft weinig zin want hij is passief. River is een valuebet: de 3e schoppen is idd een scare card maar hij hoeft hier niet noodzakelijk een flush te hebben, KT-KQ kan ook. Je callt sowieso elke bet (zelfs van deze passieve speler) dus dan is het beter om zelf te betten.