hallo

• prins72
      prins72
      Bronze
      hallo. ik ben marco. ik speel al een tijdje onlinepoker maar speel het het liefst gewoon live thuis. de vraag aan jullie is hoe het zit met de 150 bonus. ik heb namelijk mansionpoker via hier gedownloaded en ben geslaagd voor de quiz. nu kan ik mn room niet selecteren waar ik die bonus wil ontvangen. weet iemand hoe dat verder in zn werk gaat.

Aces up !!!
  • 7 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Marco,

Welkom bij PokerStrategy!

Voor zover ik kan zien heb je je account van Mansion al ingevoerd. Voor de zekerheid kun je even een ticket aanmaken om het exact na te vragen.

Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan op "new ticket". Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion. Afdeling Support kan dan je status doorgeven.

Alvast succes aan de tafels!
    • prins72
      prins72
      Bronze
      er staat namelijk nog steeds een rood kruisje bij. ik zal het in de gaten houden en anders doen wat je zegt.

bedankt.

greetz marco.
    • prins72
      prins72
      Bronze
      vandaag mijn eerste weekly 1000 freeroll op mansion gespeeld. ik ben tot de dertiende plaats gekomen. toen kwam ik op een flushdraw schoppen te zitten met een paar azen als back-up.

na de turn lagen twee ruitens en twee schoppens op tafel. ik maak een bet en mn tegenstander gaat allinn.. ik kon eigenlijk niet folden en dat deed ik dan ook niet. de river bracht de derde ruiten en dus zijn flush. zo werd zijn rommel de sterkste hand.

greetz.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi prins72,

Toch een heel mooi resultaat! Waarom doe je ook niet eens mee aan de Titan Freerolls? Zie HIER voor de voorwaarden.
    • prins72
      prins72
      Bronze
      Dat dacht ik. ben best tevreden. heb hier toch wel wat geleerd.
      :) ik heb al een titanaccount. ma tis een tijdje geleden dat ik daar gespeeld heb. zal nog wel ff neuzen.

bedankt voor de tip.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Het is belangrijk dat je minimaal 30 dagen niet hebt gespeeld op Titan. ;)
    • prins72
      prins72
      Bronze
      veel langer geleden joh. :D ik zal de voorwaarden ns goed doorlezen straks.

groetjes.