5+0,50

• 7 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Is altijd handen als je erbij zet bij welke pokeroom je deze gespeeld hebt.

grtz elrio :p
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      pokerstars sorry
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Lees eerst even DEZE instructie goed door als je wil. Dan weten we zeker dat alles overzichtelijk blijft.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Hand 7: Je callt A2 :club: UTG. Normaal een fold. Als je in late position zit en er zijn al een paar calls voor je kan je hier ook limpen, anders fold.

Hand 11: AKo, well played

Hand 35: A10o, je speelt em goed, met 12BB kan je hier pushen, al zou ik hier opteren voor een standaard raise. Want bij een call hier op je A10, heb je hoogstens een coin flip en je bent nog niet volledig commited als je gereraised word.

Hand 37: AQo, well played, je kan hier ook standaard raisen, maar bij een reraise of een push ga je dan zelf all-in.

Hand 53: A3 :heart: Goede push.

hand 58: KQo, Goede push.

Hand 59: AA, je hebt hier minder dan 10BB dus easy push, ik snap waarom je standaard raist, je wil natuurlijk dat hij hier callt. Maar zo kan hij eventueel iets hitten op de flop die je azen hier kraken. Dus bij azen gewoon pushen en je zit goed.

Hand 61: KQ :spade: Je hebt hier meer als 13BB dus een standaard reraise is hier aangewezen. op een push kan je dan folden.

Hand 66: 33 Goede push.

Hand 68: A6o Goede push

Hand 73: J10o Goede push

Hand 79: Q2o in de BB. Hier moet je pushen, je hebt 5BB over, je hebt hiermee nog genoeg fold equity, en als je tegenstander callt, is het goed mogelijk dat je een coinflip hebt. Tis wel een twijfelgeval dus graag meer opinies over deze hand. Het kan misschien ook wel een fold zijn aangezien de limper een bigstack was.

Hand 82: A2o goede push

Hand 85: Q4 :spade: goede push

Hand 88: K8 :diamond: PUSH!!!, kon men ogen niet geloven dat je dit hier callde met je stack van 4.5BB, easy push! Kan je me eens zeggen waarom je callde hier?

Hand 90: QJ :heart: Goede push

Hand 92: AQo, Goede push

Hand 94: K3o, Zelfde als hand 79, push hier. ok je callt, je min bet op de flop is nog ok (al is het hier eigenlijk ook een push denk ik), maar op de turn moet je hier pushen op zon gevaarlijk bord. De river er komt een rotkaart, whatever gewoon pushe je kan niet meer weg van de hand, je geld had er toch al lang moeten inligge ook op de river is het een push!

Hand 97: 38o call hier gewoon zijn all-in, er is een grote kans dat je nog met 2 live cards zit dus met een coin flip. Folden mag je hier nooit doen je komt met minder dan 1BB te zitten en dan is de weg terug zowiezo heel ver.

Laatste hand: standaard, je moet wel callen, en je hebt geen geluk.

SUMMARY:

De beginstages speel je goed: lekker tight. Pas wel op dat je niet meelimpt uit positie

In de middenstages push je iets te vlug vind ik. die hand met KQ :spade: (hand 61) is hier een goed voorbeeld van. Hier verlies je een te groot deel van je stack. nog iets: push wel je azen als het moet ook al wil je er meer value uithalen.

In de eindfase: VLUGGER PUSHEN! in de eindfases van een sng mag je niet bang zijn om je geld erin te steken in marginale situaties. Vaak heb je nog een coinflip en nog vaker pak je gewoon de blinds die je stack op peil houden en dan heb je makkelijkere beslissingen+haal je meer value bij een double up.

Voila, dit vond ik van je sng spel. Als anderen met iets niet eens zijn zeker zeggen, kan er alleen maar uit leren.

veel succes nog,

jeroen
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      sorry sharp zal er volgende keer de handen neerzetten die ik wil beoordeeld hebben.

jeroenguns dank je voor de reactie.

hand 7
      ik limp zulke handen soms iets te vaak, maar ik zie het vooral met die hele lage blinds zo. een kleine investering voor misschien een grote pot. utg is indd niet de beste positie.

hand 61
      was indd beroerd, hier had ik ook de meeste vragen over.
      mijn beredenering was op dat moment, als ik raise en ze reraisen dan ben ik redelijk comitted en call ik waarschijnlijk. dus gelijk maar pushen dan geef ik hun de beslissing. achteraf gezien natuurlijk een slechte beslissing.

Hand 88
      speel ik zo omdat hij op de flop vrij veel zwakte toont, normaal gesproken indd een easy push.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      sorry sharp zal er volgende keer de handen neerzetten die ik wil beoordeeld hebben.

Er is ook pas net een instructie gemaakt. :) Had niet verwacht dat er direct al zo enthousiast gebruik van gemaakt zou worden.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ik was al van plan een video te maken, maar dit is natuurlijk veel makkelijker.

had er 4 gespeeld, maar dit vond ik de meest interessante van de 4. dus dacht ik die zet ik er op.