wachten bonus

• 10 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi markuselitus,

Er zat nu ook een weekend tussen en daarin wordt niet gewerkt. Bij Mansion kan het inderdaad wat langer duren. Voor zover ik hier kan zien zou het niet lang meer moeten duren voordat je het geld in je account hebt staan.

Maar ik las in een andere post dat je al een ticket hebt verstuurd, dus je zult een antwoord ontvangen van de afdeling support die exact je status kan zien.

Alvast succes aan de tafels!
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ok bedankt voor je reactie.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      heb hem binnen en kan beginnen :)
    • grolschliefhebber
      grolschliefhebber
      Bronze
      Ik wacht zelf al meer dan een week op de bonus van Mansion... Vorige week donderdag ook een ticket gestuurd en daar ook nog geen reactie op gekregen. Ik hoop dat het er toch nog van komt...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi grolschliefhebber,

Mansion heeft de gratis $50 niet goedgekeurd en er schijnt hierover een ticket naar je verstuurd te zijn.

De reden van de weigering weten wij niet en zul je moeten opvragen bij Mansion zelf.

Wellicht is er nog een andere pokerroom waar je nog geen account hebt en de gratis $50 kunt aanvragen?
    • grolschliefhebber
      grolschliefhebber
      Bronze
      Vaag want ik heb toch echt geen mail van hun gehad... Als ik aanmerking wil komen voor de bonus van Full Tilt Poker, hoe moet ik dat dan doen? Aangezien ik me via Mansion heb geprobeerd te registreren staat er nergens meer de mogelijkheid om gebruik te maken van die gratis $50...
    • grolschliefhebber
      grolschliefhebber
      Bronze
      Ik heb even contact gehad met Mansion en het schijnt dat ik de bonuscode niet heb ingevuld... Mansion stelt voor om het huidige account te sluiten en een nieuwe te openen. Dan zou ik wat hun betreft alsnog recht hebben op de bonus.

Zou je me een PM willen sturen met de bonuscode en aangeven hoe en of ik Pokerstrategy nog op een andere manier hiervan op de hoogte moet brengen?

Gr. Marcel
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Marcel,

Vaag want ik heb toch echt geen mail van hun gehad...

Dit klopt, want je hebt antoord gekregen door middel van een ticket.
      Klik bovenaan in het keuzemenu op "Help" en dan kun je dat aan de rechterkant zien.

Wat betreft de bonuscode:
      Start de software, klik op "Register now" en vul je persoonlijke gegevens in. Het is belangrijk dat je correcte persoonlijke gegevens invult om de $50 te ontvangen. Vergeet niet onze referral code PS150 in te vullen!

Je kunt dan vervolgens het bestaande ticket beantwoorden. Leg dan ook even heel de situatie uit, inclusief je Mansion accountgegevens.
    • quintenwallenus
      quintenwallenus
      Basic
      ik heb reeds 2 weken geleden de quiz afgelegd en een real money account bij full tilt poker aangemaakt. Weliswaar NOG STEEDS geen 50dollar gekregen..... iemand een verklaring? ik heb echt wel alle stappen correct ondergaan...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi quintenwallenus,

Ik zie in het systeem dat er op 4 maart een ID check is opgevraagd per mail. Ik zou even je mail controleren inclusief je spambox.
      Na goedkeuring van je ID duurt het nog ongeveer 48 uur voordat je het geld in je account hebt staan.