FPP - Stars

• SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Zoals sommigen omder jullie wel weten, ben ik de laatste tijd wat Omaha gaan spelen en laat dat nu eens een rake-producerende machine zijn (gaat naar mijn gevoel veel sneller dan bij Texas Hold'em) die mij op stars in de afgelopen 2 dagen reeds een mooi aantal FPP's heeft opgeleverd (voor de micro-limieten wel te verstaan). Ik heb momenteel dus zo'n 150 van die puntjes wat natuurlijk nog niet echt veel is maar ik vroeg mij af hoe ik die best kan gebruiken.

Ik twijfelde tussen volgende zaken:
      - Boeken: Je kan nooit genoeg weten en aangezien enkele van de allerbesten het vrij goed uitgelegd hebben zou dit wel eens een goede vooruitgang kunnen zijn.
      - Sattelites: Ik speel mijn MTT's meer dan behoorlijk laatste tijd en zou dus wel eens een shot kunnen wagen om mij te kwalificeren voor de SHG of ooit misschien wel de Sunday Million.
      - Bonus: extra geld is nooit verkeerd :D
      - Gadget, Luxeproduct: Gewoon heel lang sparen om een mooi item te kunnen bestellen en zo nog maar eens te bewijzen dat ik luxe-dier ben :p

Iedereen zal hier waarschijnlijk wel zijn eigen mening op hebben maar ik zou toch graag eens weten wat jullie heer mee doen en waarom?
  • 4 antwoorden