50$ Mansion

• 3 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Ratatuya,

Mansion heeft de gratis $50 niet goedgekeurd en er schijnt hierover een ticket naar je verstuurd te zijn. Deze kun je zien door bovenaan in het keuzemenu op "Help" te klikken en dan zie je aan de rechterkant de tickets van support.

De reden van de weigering weten wij niet en zul je moeten opvragen bij Mansion zelf.
    • Ratatuya
      Ratatuya
      Bronze
      weird, k heb de bonuscode ingevoerd en had nog geen account.

K had me eigenlijk bij pokerstrategy aangemeld zodat ik de strategie-artikelen kon lezen en via jullie een account bij unibet zou kunnen aanmaken zodat ik daar rakeback krijg en in euro's kan spelen. Is dit ook mogelijk zonder dat ik eerst bij een andere site aanmeld? Ik heb volgens mij in een ver verleden me al een keer aangemeld bij titan poker.

groet
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Ratatuya,

Je hoeft niet eerst de gratis $50 te ontvangen op een pokerroom alvorens je gebruik kunt maken van de andere aanbiedingen. Je kunt gewoon via PokerStrategy een account aanmaken bij Unibet. Zie HIER voor meer info.

Mocht je daarnaast nog de gratis $50 willen ontvangen dan kan dat natuurlijk ook mits je geen account hebt bij de pokerrooms waaruit je kunt kiezen.

Wat betreft Mansion. Ik zou even contact opnemen met Mansion wat de reden van de weigering is. Wellicht is het iets kleins en mag je een nieuwe account openen. Niet geprobeerd is altijd mis.